close

10.000 βήματα για να είμαστε υγιείς!

10.000 βήματα την ημέρα. Σε αυτό τον αριθμό βημάτων φαίνεται να καταλήγουν οι επιστήμονες που ασχολούνται με την υγεία και την ευζωία υποστηρίζοντας σθεναρά πως αυτός ο αριθμός είναι το κλειδί για υγιές σώμα και υγιές πνεύμα.

Μια λοιπόν που διανύουμε τα πρώτα 24ωρα της καινούριας χρονιάς, ας βάλουμε τον πρώτο μας στόχο κι ας ξεκινήσουμε κι από αύριο ( ακόμα κι αν δεν είναι Δευτέρα…) να τον υλοποιούμε.

Γιατί;

Γιατί κάνοντας 10.000 βήματα την ημέρα:

  1. Δυναμώνουν οι πνεύμονες και οι μύες που βρίσκονται γύρω τους.
  2. Βοηθάμε το κυκλοφορικό μας. Η καθημερινή άσκηση και ειδικά το περπάτημα βοηθά να γίνεται σωστή κυκλοφορία αίματος με αποτέλεσμα να οξυγονώνεται καλύτερα όλος ο οργανισμός.
  3. Δυναμώνουμε τα οστά. Ειδικά αν συμπληρώνουμε το πρόγραμμα της καθημερινής μας άσκησης με βάρη, βοηθάμε στη βελτίωση της πυκνότητας τους και μειώνουμε τον κίνδυνο οστεοπόρωσης αργότερα.
  4. Διατηρούμε τα εγκεφαλικά μας κύτταρα «νέα» Άρα και το μυαλό μας. Έχουμε μεγαλύτερη ικανότητα συγκέντρωσης και φυσικά γεμίζουμε και με ενδορφίνες, τις ορμόνες της χαράς!
  5. Φτιάχνουμε υγιείς και δυνατούς μύες
  6. Ρυθμίζουμε τα επίπεδα ινσουλίνης στο οργανισμό μας, άρα πολεμάμε και το ζάχαρο στο αίμα μας.
  7. Βοηθάμε στη ρύθμιση της πίεσης μας. Η σωματική άσκηση μαζί με τη σωστή διατροφή είναι οι πυλώνες της υγείας μας και οι βασικοί παράγοντες της σωστής διαχείρισης της αρτηριακής πίεσης.
  8. Βοηθάμε στην ευλυγισία και σωστή στάση σώματος.
  9. Μένουμε δραστήριοι σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, γιατί η άσκηση είναι ο απόλυτα φυσικός τρόπος να ανεβάζουμε τα επίπεδα ενέργειας μας.
  10. Φτιάχνουμε τη διάθεση μας. Το περπάτημα όπως και κάθε μορφή άσκησης, βοηθούν στην απελευθέρωση βασικών νευροδιαβιβαστών όπως οι ενδορφίνες, η σεροτονίνη και η ντοπαμίνη οι οποίες παίζουν βασικό ρόλο στον έλεγχο της διάθεσης.

Πηγή: https://www.readersdigest.ca/