close
ΕΤΣΙ ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Θέλω να νηστέψω χωρίς να παχύνω.Γίνεται;

Επιλογές πρωινού:

  • 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου + 3κ.σ. βρόμη + 1κ.σ. blueberries + 1κ.σ λιναρόσπορο
  • 1 ποτήρι (240ml) φυσικό χυμό πορτοκάλι + 2 φρυγανάκια σίκαλης ή πίτουρου + 2 κομμάτια φυτικό τυρί
  • 2 φρυγανιές ολικής + 2κ.γλ. ταχίνι με μέλι + 1-2 μικρά φρούτα
  • 1 φέτα μαύρο ψωμί + 2 κομμάτια φυτικό τυρί + λαχανικά ωμά (αγγουράκι, λίγα ντοματίνια, μαρούλι)
  • 1 φέτα μαύρο ψωμί + 2 κ.γλ. μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη + 1κ.γλ. ταχίνι
  • 1 ποτήρι smoothie με ποικιλία θρεπτικών κι υγιεινών συνδυασμών (π.χ. φυτικό γάλα, μπανάνα/ μήλο ή φράουλες, ξηρούς καρπούς/ ταχίνι ή λίγο φυστικοβούτυρο και βρόμη ή πίτουρο)

 

Επιλογές ενδιάμεσων γευμάτων (snack):

  • Μπαστουνάκια από αγγούρι-καρότο + χούμους (1 ντιπάκι)
  • 2 ρυζογκοφρέτες + 2 κομμάτια φυτικό τυρί
  • 2-3 τμχ. αποξηραμένα φρούτα με 1 μικρή χούφτα ξηρούς καρπούς
  • 2 ρυζογκοφρέτες/μπισκοτάκι light/1 σοκολατάκι stevia/1 μπάρα δημητριακών
  • 1 κομμάτι χαλβά με κακάο

Επιλογές Μεσημεριανού:

  • 1 πιάτο όσπριο (φακές/φασόλια/γίγαντες – μαγειρεμένα στη κατσαρόλα με κόκκινη σάλτσα) + 1 κομμάτι φυτικό τυρί
  • 1 φλιτζ. φακές ή φασολάκια μαυρομάτικα με πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ντοματίνια, αγγουράκι, πιπεριές, φρέσκο κρεμμυδάκι, άνηθο, 2 παξιμαδάκια κρίθινα, 1κ.σ. ελαιόλαδο
  • Σαλάτα ζυμαρικών με 1 φλ. πένες, 3-4 μέτριες γαρίδες, ντοματίνια, πιπεριά φλωρίνης, ½ αβοκάντο
  • Σαλάτα με 1 φλιτζ. κινόα, γαλλική σαλάτα, ½ αβοκάντο, ντοματίνια, μαϊντανό, άνηθο, κρεμμυδάκια και dressing λεμόνι, ελαιόλαδο, μουστάρδα
  • 1 πιάτο σπανακόρυζο ή λαχανόρυζο (1 φλιτζ. ρύζι) με 1 σπιρτόκουτο τυρί φυτικό
  • 2 μέτρια μπιφτέκια λαχανικών ψητά (όχι τηγανιτά) + 3 μικρά κρίθινα παξιμαδάκια + Ντοματίνια – Αγγουράκι
  • Ριζότο με μανιτάρια: 1 φλιτζ. ρύζι καστανό/ 1,5 φλιτζ. μανιτάρια φρέσκα/ κρεμμύδι/ ντοματίνια/ 1κ.σ. ελαιόλαδο

 

Επιλογές Βραδινού:

  • Πλιγούρι με μαϊντανό, ντομάτα, κρεμμυδάκι, πιπεριές και τα μυρωδικά της αρεσκείας σας ( το πλιγούρι όσο ένα φλιτζάνι γεμάτο)
  • Κριθάρι με 1κ.σ ξηρούς καρπούς + 2 κ.σ ξερά φρούτα ψιλοκομμένα κανέλλα και λίγη μαύρη ζάχαρη
  • 2 πιάτα σούπα βελουτέ με ανάμικτα λαχανικά ή κολοκυθόσουπα
  • Καλαμάρι ψητό και σαλάτα
  • Μαρουλοσαλάτα με γαριδάκι μικρό και 2 κ.σ. καλαμπόκι
  • 1 πιάτο βραστά λαχανικά και στικς από καβούρι
  • Σαλάτα με 1 φλ. γαριδάκι φρέσκο και μυρωδικά και 1 φλιτζ. κινόα

 

Γενικές Συμβουλές:

  • Πρόσληψη νερού: 8-10 ποτήρια/ημέρα
  • Καφές, τσάι ή άλλο αφέψημα μπορεί να καταναλωθεί οποιαδήποτε χρονική στιγμή κατά την διάρκεια της ημέρας αρκεί αν είναι δυνατόν να καταναλωθεί χωρίς ζάχαρη. Διαφορετικά χρησιμοποιήστε εναλλακτικές γλυκαντικές ουσίες για να σας δώσει τη γλυκιά γεύση που επιθυμείτε, χωρίς περαιτέρω θερμίδες.
  • Κάθε κουταλάκι γλυκού ελαιόλαδο μπορεί να αντικατασταθεί με 5 μικρές ελιές
  • Μπορείτε να καταναλώσετε ένα μικρό κομμάτι χαλβά σιμιγδαλένιο αφαιρώντας 1 φέτα ψωμί από το διαιτολόγιο της ημέρας
  • Μπορείτε να προσθέσετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο 2-3 φορές την εβδομάδα ταραμοσαλάτα
  • Η νηστεία χρειάζεται ΠΡΟΣΟΧΗ, διότι απουσιάζουν από το διαιτολόγιο μας όλα τα ζωικής προέλευσης τρόφιμα, τα οποία και μας προκαλούν κορεσμό ευκολότερα. Έτσι καταφεύγουμε στην αύξηση της κατανάλωσης αμυλούχων τροφίμων με αποτέλεσμα να επιβαρύνουμε τα γεύματα μας με περίσσιες θερμίδες.

 

 


Η Εμμανουέλα Φωτεινού είναι Βιολόγος και αποφοίτησε από το τμήμα Θετικών Επιστημών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές συνεχίστηκαν στο Βιολογικό Αθήνας όπου απέκτησε με Άριστα τον τίτλο της κλινικής Βιοχημικού με εξειδίκευση στη Μοριακή Διαγνωστική. Η κατεύθυνση που εξειδικεύτηκε είναι αυτός της κλινικής βιοχημείας και της έρευνα στον καρκίνο. Παράλληλα ασχολήθηκε με την προληπτική Ιατρική βασισμένη στη διατροφή παίρνοντας πιστοποίηση από το University of California San Francisco. Η πρακτική εφαρμογή της ολιστικής προσέγγισης σε θέματα υγείας βασισμένα στη διατροφή συμπληρώθηκε με ιδιωτικό διετές πτυχίο για τη λήψη του τίτλου του Σύμβουλου Διατροφής. Είναι ιδιοκτήτρια από το 2014 του Πρότυπου Κέντρου Ευεξίας στο κέντρο της Αθήνας και παρέχει συμβουλές βελτίωσης της υγείας και της εικόνας μας βασισμένες σε αλλαγές της διατροφής μας που οδηγούν σε ορθότερη βιοχημεία του σώματος μας. Στο χώρο της παρέχονται συμβουλές για θέματα που αφορούν την οστεοπόρωση , τον πονοκέφαλος , τη μυϊκή ενδυνάμωση , το λεμφοίδημα ,την αντιγήρανση, την ενεργοποίηση του μεταβολισμού στη κλιμακτήριο , την τόνωση του ανοσοποιητικού, την απώλεια βάρους , την ενυδάτωση , την λεμφική αποσυμφόρηση , την ευεξία και την πνευματική τόνωση, την αποτοξίνωση και όχι μόνο. Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα συνεδρίων ως ομιλήτρια και έχει δημοσιεύσει σε διεθνή περιοδικά. Ασχολείται με την αρθρογράφηση σε ηλεκτρονικά περιοδικά με θέματα που αφορούν τη διατροφή και την υγεία . Εργάζεται επιπλέον ως σύμβουλος ευεξίας σε αθλητικούς ομίλους καθώς και σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης για την σωστή καθοδήγηση των νέων. Διοργανώνει πληθώρα βιωματικών εργαστηρίων για τη διαχείριση του φαγητού και έχει ένα ευρύ πλαίσιο συνεργατών για τη συμπληρωματική αντιμετώπιση ειδικών θεμάτων που αποτελείται από πολλές ειδικότητες όπως φυσικοθεραπευτή , ψυχολόγο , νοσηλευτή , αισθητικό κ.α.

INSTAGRAM FEED