close

Συνεχίστε τις διακοπές σας, αλλά διατηρήστε τη φόρμα σας!

Όχι! Το καλοκαίρι και οι διακοπές δεν έχου τελειώσει για όλους μας! Για μερικούς μάλιστα, ίσως τους πιο έξυπνους, τώρα αρχίζουν. Αν ανήκετε σ΄αυτή την κατηγορία των τυχερών που θα απολαμβάνουν στη διάρκεια του Σεπτεμβρίου τα γαλάζια ακρογιάλια της πατρίδας μας και αν σας απασχολεί το πώς θα διατηρήσετε τη φόρμα σας όλο αυτό τον καιρό που θα απουσιάζετε από το γυμναστήριό, σας έχουμε τις λύσεις.

  • Περπάτημα: Σίγουρα όλοι μας έχουμε ανάγκη να ξαπλώσουμε στην παραλία κάνοντας ηλιοθεραπεία, διαβάζοντας  ένα ωραίο βιβλίο ή απλά χαζεύοντας τη θάλασσα, όμως ένας μακρύς περίπατος κατά μήκος της παραλίας θα σας τονώσει χωρίς να σας κουράσει. Η αντίσταση της άμμου και της θάλασσας δίνει μία παραπάνω πρόκληση στους μυς αναγκάζοντας τους να δουλέψουν την ώρα που το όμορφο σκηνικό γύρω σας, θα μετατρέψει την «γυμναστική»σε  «βόλτα». Επίσης αν το περπάτημα γίνει συνειδητά και με επίγνωση θα βοηθήσει πάρα πολύ στην αποφόρτιση και στη γρήγορη απαλλαγή όλων των εντάσεων του χειμώνα που προηγήθηκε.

  •  Κολύμπι: Προσπαθήστε όταν μπαίνετε στη θάλασσα να κολυμπάτε και όχι να βρέχεστε και να ξαναβγαίνετε! Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αντίσταση του νερού προκειμένου να εκτελέσετε σειρές ασκήσεων. Παραδείγματος χάριν, τη μία μέρα τις ασκήσεις των χεριών που σας έδωσα στο άρθρο Arm Work γυρνώντας τις παλάμες σας με τέτοιον τρόπο ώστε να νιώθετε την αντίσταση του νερού, την επόμενη ασκήσεις ποδιών όπως ποδήλατο, ψαλίδια, κ.λπ.

  • Θαλάσσια σπορ: Οι οργανωμένες παραλίες προσφέρουν πλέον μία πλειάδα επιλογών ώστε να γυμναστείτε διασκεδάζοντας. Το Windsurf, το SUP, η ιστιοπλοΐα, το σκι είναι μόνο μερικά από αυτά που μπορείτε κάνετε, αναζητήστε όμως μία πιστοποιημένη σχολή με καταρτισμένους εκπαιδευτές ώστε να τηρούνται όλοι οι κανονισμοί ασφαλείας.

  • Pilates & Yoga: Οι σχολές που βρίσκονται σε τουριστικές περιοχές συχνά διοργανώνουν μαθήματα σε εξωτερικό χώρο όπως Pilates by the sea, Pilates πάνω σε SUP, Yoga πάνω σε SUP, Yoga στο ηλιοβασίλεμα, Yoga δίπλα στη θάλασσα κ.ά. και συνεχίστε την αγαπημένη σας δραστηριότητα και το καλοκαίρι! Αλλιώς αν είστε εξοικειωμένοι με αυτές τις μεθόδους ή άλλες μεθόδους πάρτε το στρωματάκι σας και κάντε την πρακτική σας πάνω στην άμμο. Τα προηγούμενα άρθρα μου «leg work για πόδια και  γλουτούς…με θαυμαστικό» και τα «Christmas Project 1 &2» θα σας δώσουν από ιδέες μέχρι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκγύμνασης.

Να θυμάστε οτι κατά την περίοδο των διακοπών το τελευταίο πράγμα που χρειαζόμαστε είναι να γεμίσουμε εμμονές, ενοχές και άγχος σχετικά με την εμφάνιση μας. Στη ζωή μας τα χρειαζόμαστε όλα αλλά σε ισορροπία. Είναι καλό μία φορά στο τόσο να χαλαρώνουμε λίγο τα δεσμά, πάντα όμως με επίγνωση και χωρίς να χάνουμε το μέτρο. Και το μέτρο όμως να χάσουμε ( καθώς είμαστε άνθρωποι), μπορούμε πάντα να το ξαναβρούμε. Η περίοδος των διακοπών δεν είναι η περίοδος που θα χτίσουμε σώμα (μπορούμε όμως να το διατηρήσουμε), αλλά η περίοδος που θα χαλαρώσουμε τον νου, που θα αποφορτιστούμε, θα περάσουμε χρόνο με τα αγαπημένα μας πρόσωπα, που
θα δημιουργήσουμε αναμνήσεις, που θα γελάσουμε, που θα εκφραστούμε,  θα μοιραστούμε και θα γεμίσουμε μπαταρίες για τον χειμώνα που θα ακολουθήσει!!!

Σας εύχομαι ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!

 


Η Νατάσα Παπαμιχάλη γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Κορωπί Αττικής όπου από πολύ μικρή ηλικία ένιωσε την έλξη που ασκούσε πάνω της το τρίπτυχο ΣΩΜΑ-ΝΟΥΣ-ΠΝΕΥΜΑ. Προσπαθώντας να αδιαφορήσει σε αυτή της την κλίση περιπλανήθηκε σε διάφορα άλλα επαγγέλματα όπως Επαγγελματικό μακιγιάζ, lost & found department στην Aegean Airlines, υπεύθυνη καταστημάτων ένδυσης στην Μύκονο κ.α. χωρίς όμως κάτι απο αυτά να της δώσει την εσωτερική ικανοποίηση και πληρότητα που αναζητούσε. Το 2005 λοιπόν αποφάσισε να ακούσει την εσωτερική της φωνή και να ασχοληθεί με αυτό που πάντα την μάγευε, τον άνθρωπο. Διδάχτηκε την αυθεντική μέθοδο Pilates (mat+equipment) στο Κέντρο Ελευθέρων Σπουδών Studio Pilates Ευίτα Ηλιοπούλου και το 2006 πήρε το δίπλωμα της και προσλήφθηκε από την δασκάλα της. Μετά από ένα περίπου χρόνο συνεργασίας αποφάσισε να αφήσει τον χώρο που μαθήτευσε και να δημιουργήσει ως συνιδιοκτήτρια το studio Pure Pilates στην Παιανία φέρνοντας την μέθοδο πιο κοντά σε περιοχές που μέχρι τότε δεν είχαν εύκολη πρόσβαση σε κάτι τόσο εξειδικευμένο. Ακολούθησε πλήθος σεμιναρίων δίπλα σε παγκοσμίου φήμης εκπαιδευτές όπως: Rael Isacowitz, Richard Orbach, Brandon Gamble, Alan Herdman, Tracey Mallet, Elizabeth Larkam, Karen Clippinger e.t.c πάνω σε θέματα όπως: • Shoulder Rehabilitation • Pilates for Scoliosis • Prenatal and Postnatal Pilates • Pilates for old ages • Pilates for hip replacement-Knee surgery Καθώς η εμπειρία της και η ενασχόληση της με διαφορετικούς σωματότυπους διεύρυνε την οπτική της, άρχισε να παρατηρεί την ανάγκη του ανθρώπου για ανακούφιση από τον πόνο. Τον όποιο πόνο. Ξεκίνησε λοιπόν να παρακολουθεί σεμινάρια μάλαξης Ayurvedic massage (Full Body, Face, Head, Vasti Therapies), Thai massage, Thai Foot & Hand massage, Βεντούζες Moxa & Guasha και να εφαρμόζει τις τεχνικές αυτές στο Pure Pilates. Με την πεποίθηση ότι είμαστε πολύ παραπάνω από ένα σώμα και για την συμμετοχή του νου στον πόνο στράφηκε στις ενεργειακές θεραπείες και μελέτες όπως: • Reiki Master • Aura Healing & Energy Medicine • Ψυχοπνευματική ανάπτυξη των Ίνκα κ Ενεργειακή Ψυχολογία • Aura-Soma Consultant • Golden Heart Merkabah • NLP Amazing Teaching Skills • Διατροφή σύμφωνα με την Κινέζικη κ Ιπποκράτειο Ιατρική Βέβαιη πλέον για το τρίπτυχο ΣΩΜΑ-ΝΟΥΣ-ΠΝΕΥΜΑ, για το πόσο σημαντικό είναι να ανακαλύψει κάποιος τον αληθινό του εαυτό και να μην νιώθει ξεχωριστός από το ΟΛΟΝ στράφηκε στην Yoga παρακολουθώντας το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Δασκάλων Yoga 200 ωρών του Yoga House. Η προσέγγιση της λοιπόν όσον αφορά την διδασκαλία της είναι ολιστική, δουλεύει ξεχωριστά τις ιδιαιτερότητες του κάθε ατόμου αγκαλιάζοντας την μοναδικότητα του και δημιουργώντας ένα περιβάλλον ασφάλειας όπου μέσα σε αυτό ο κάθε ένας απλά...θα θυμηθεί

INSTAGRAM FEED