Νομίζετε ότι οι κομμωτές σας, σάς τα λένε όλα; Να μερικά πράγματα που θα ήθελαν να μοιραστούν μαζί σας αλλά διστάζουν…

Νομίζετε ότι οι κομμωτές σας, σάς τα λένε όλα; Να μερικά πράγματα που θα ήθελαν να μοιραστούν μαζί σας αλλά διστάζουν…

 

Οκ. Πέστε την αλήθεια. Ανήκετε στη κατηγορία πελατών που πάνε κομμωτήριο για βαφή με 7 ημερών άλουστα μαλλιά επειδή πιστεύετε ότι έτσι το χρώμα θα «πιάσει»  καλύτερα;

Ε λοιπόν σας έχουμε νέα και μάλλον όχι ευχάριστα. Και πάντως μην νομίζετε ότι αυτό είναι το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι κομμωτές! Για να είμαστε ειλικρινείς, υπάρχουν αρκετά θεματάκια που όλοι οι  hair dressers θα θέλαμε να γνωρίζουμε αλλά διστάζουν να μας τα πουν ευθέως…

  1. Πάμε για βαφή με πολλών ημερών άλουστα μαλλιά

Αγάπες, είναι η ώρα της αλήθειας: δεν ισχύει η άποψη πως η βαφή “περνά καλύτερα ” σε άλουστα μαλλιά.  Σύμφωνα μάλιστα με τους ειδικούς, μπορεί να συμβεί και ακριβώς το αντίθετο! Όσο πιο βρώμικά είναι τα μαλλιά μας τόσο πιο δύσκολα γίνεται η απορρόφηση της κρέμας ή του χρωμοσαμπουάν, καθώς η έντονη λιπαρότητα, η σκόνη κλπ κάνουν την τρίχα… σχεδόν «αδιάβροχη» !  Άρα και τη διείσδυση του χρώματος αδύνατη.  Υπάρχει δε και περίπτωση να μην αποδίδεται και η απόχρωση σωστά. Άρα μέχρι 2 ημέρες άλουστα μαλλιά είναι αποδεκτό. Στις περισσότερες αρχίζουν τα προβλήματα..

  1. Πάμε στο ραντεβού φρεσκο-λουσμ;eνοι ενώ έχουμε υπηρεσίες με χημικές επεξεργασίες

Στην περίπτωση που έχουμε κλείσει ραντεβού για ξανθιστική βαφή, ανταύγειες, περμανάντ, κερατίνη και γενικά υπηρεσίες που χρειάζονται δυνατές χημικές παρεμβάσεις, τότε συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο από τον πρώτο κανόνα. Τότε τα μαλλιά μας πρέπει να είναι 2-3 μέρες άλουστα προκειμένου να προστατευθεί το δέρμα από τα χημικά προϊόντα.

  1. Πάμε στο ραντεβού με μπερδεμένα μαλλιά

Πολύ βασική λεπτομέρεια να ξεμπερδεύουμε τα μαλλιά μας ειδικά αν είναι πολύ κατσαρά και μακριά, πριν πάμε στο ραντεβού μας. Όχι μόνο διευκολύνει από θέμα χρόνου αλλά ο κομμωτής σας θα έχει και μία πιο ξεκάθαρη εικόνα για το μήκος αλλά και την ποιότητα των μαλλιών σας.

  1. Πάμε στο ραντεβού και δεν ξέρουμε τι θέλουμε να κάνουμε

Εννοείται ότι εμπιστευόμαστε απόλυτα το κομμωτήριο μας αλλά κανείς δεν μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά για μας. Πολλές φορές πάμε γιατί θέλουμε «κάτι να αλλάξουμε» αλλά αν δεν έχουμε αποφασίσει «τι» τότε υπάρχει πιθανότητα να μην μας αρέσει κανένα αποτέλεσμα. Δεν συζητώ για τον πολύτιμό χρόνο που χάνει ο κομμωτής μας συζητώντας πιθανά σενάρια μαζί μας!   Άρα ναι στην αλλαγή που έχουμε ανάγκη, αλλά πάμε… διαβασμένες… Μην σας πω και με «σκονάκι» τύπου φωτογραφία με την εικόνα μοντέλου ή celebrity που θέλουμε να έχουμε στο τέλος…

5. Πάμε στο ραντεβού μας και κρύβουμε λεπτομέρειες που αφορούν τη φροντίδα των μαλλιών μας

Είναι σημαντικό να εξηγούμε στους κομμωτές μας ποια προϊόντα χρησιμοποιούμε μόνοι μας ή αν έχουν προηγηθεί περιποιήσεις σε άλλα κομμωτήρια. Για παράδειγμα αν το χρώμα μας είναι από χένα ή αν συνηθίζουμε να εφαρμόζουμε μόνο φυσικά προϊόντα, αν έχουμε κάνει ήδη κερατίνη ή κάποια άλλη «σκληρή» χημική θεραπεία, είναι λεπτομέρειες που οφείλουμε να τις μοιραστούμε γιατί μπορεί να αλλάξουν το αποτέλεσμα που επιδιώκουμε.