Είσαι ευτυχισμένη και ΔΕΝ το ξέρεις!

Είσαι ευτυχισμένη και ΔΕΝ το ξέρεις!

Όχι, δεν σου κάνω πλάκα, το εννοώ. Γιατί αυτό που εσύ βιώνεις ως ΜΗ ΕΥΤΥΧΙΑ, υπάρχει μόνο μέσα στο μυαλό σου!  

Και υπάρχει, όχι γιατί τα προβλήματα που πρέπει να διαχειριστείς είναι τόσο σοβαρά, ή γιατί λείπει από τη ζωή σου κάτι ή κάποιος πολύ σημαντικός.

Υπάρχει γιατί εσύ, συνειδητά ή ασυνείδητα, ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ πιστεύεις πως ευτυχία είναι:

  • Να μην έχεις κανένα πρόβλημα.
  • Να έχεις ταυτόχρονα όλα και όσους ονειρεύτηκες.
  • Κάθε στιγμή της ζωής σου να είναι μια τέλεια στιγμή.
  • Να αποκτήσεις όλα όσα έχουν οι άνθρωποι που τους θεωρείς επιτυχημένους και ευτυχισμένους.
  • Να πραγματοποιείται ό,τι προσπαθείς με τη μία.
  • Τίποτα να μην στέκεται εμπόδιο στην υλοποίηση και της πιο φευγαλέας επιθυμίας σου.

Hellooo! Το ξέρεις και το ξέρω! Όλα αυτά μόνο στη σφαίρα του ανέφικτου μπορεί να συμβούν! Ποτέ στην πραγματική ζωή!

Και συγνώμη που στο χαλάω, αλλά αν θέλεις να ευτυχήσεις είναι καιρός να το πάρεις αλλιώς. Είναι καιρός… 

… ν΄ αρχίσεις να εστιάζεις σε σένα και όχι στις ζωές των άλλων,

… να ψάξεις βαθιά μέσα σου τι είναι αυτό  που λαχταράει η ψυχή σου,

… να σταματήσεις τη γκρίνια  για τα κακώς κείμενα και  να εκτιμήσεις ότι θετικό υπάρχει στη ζωή σου,

… να μην αφήνεις το  το μυαλό σου να πηγαίνει συνέχεια στο κακό,

… να βγάλεις από τη ζωή σου τους ανθρώπους που σε «χαλάνε» και όσους δεν σε νοιάζονται πραγματικά,

… να διώξεις από μέσα σου τα αρνητικά συναισθήματά σου για κάποιους ανθρώπους, και να μην αναλώνεσαι στο πώς θα ανταποδώσεις το κακό που σου προκάλεσαν,

… να μην αναβάλλεις διαρκώς κάτι που θέλεις και μπορείς να κάνεις γιατί πιστεύεις ότι πρέπει να προηγηθεί κάτι άλλο,

… να τολμήσεις να αξιοποιήσεις τις ευκαιρίες που σου παρουσιάζονται,

… να χτίσεις τη ζωή σου με βάση αυτό που είσαι πραγματικά, και όχι με κριτήριο το θεαθήναι,

… να ανακαλύψεις τα ταλέντα, τις δεξιότητές σου, και ό,τι σου δίνει χαρά,

… να κυνηγήσεις το όνειρό σου, παρά τις δυσκολίες τον κόπο, την ενέργεια και τον χρόνο που  απαιτεί η υλοποίησή του.

Και αν δεν πιστεύεις εμένα,  δεν έχεις παρά να διαβάσεις  τους υπέροχους στίχους του ποιητή, που εδώ και πολλά-πολλά χρόνια  δίνουν σε όλους  εκείνους που τους διαβάζουν και τους ξαναδιαβάζουν, δύναμη και χαρά! Πάνω απ’ όλα φωτίζουν το μονοπάτι της ευτυχίας τους ώστε να μην λοξοδρομούν!

 

Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,

να εύχεσαι να ‘ναι μακρύς ο δρόμος,

γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.

Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,

τον θυμωμένο Ποσειδώνα μη φοβάσαι,

τέτοια στον δρόμο σου ποτέ σου δεν θα βρεις,

αν μέν’ η σκέψις σου υψηλή, αν εκλεκτή

συγκίνησις το πνεύμα και το σώμα σου αγγίζει.

Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,

τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,

αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,

αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.

Να εύχεσαι να ‘ναι μακρύς ο δρόμος.

Πολλά τα καλοκαιρινά πρωιά να είναι

που με τι ευχαρίστηση, με τι χαρά

θα μπαίνεις σε λιμένας πρωτοϊδωμένους·

να σταματήσεις σ’ εμπορεία Φοινικικά,

και τες καλές πραγμάτειες ν’ αποκτήσεις,

σεντέφια και κοράλλια, κεχριμπάρια κι έβενους,

και ηδονικά μυρωδικά κάθε λογής,

όσο μπορείς πιο άφθονα ηδονικά μυρωδικά·

σε πόλεις Αιγυπτιακές πολλές να πας,

να μάθεις και να μάθεις απ’ τους σπουδασμένους.

Πάντα στον νου σου να ‘χεις την Ιθάκη.

Το φθάσιμον εκεί είν’ ο προορισμός σου.

Αλλά μη βιάζεις το ταξίδι διόλου.

Καλύτερα χρόνια πολλά να διαρκέσει·

και γέρος πια ν’ αράξεις στο νησί,

πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο,

μη προσδοκώντας πλούτη να σε δώσει η Ιθάκη.

Η Ιθάκη σ’ έδωσε τ’ ωραίο ταξίδι.

Χωρίς αυτήν δεν θα ‘βγαινες στον δρόμο.

Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια.

Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.

Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,

ήδη θα το κατάλαβες οι Ιθάκες τι σημαίνουν.