close

ΒΗΜΑγκαζίνο: Για δες καιρό που διάλεξε…

Αν δεν ήταν εξόχως σοβαρό σε σχέση με το τι έχουν στο μυαλό τους κάποιοι σημαντικοί άνθρωποι οι οποίοι θεωρούνται συχνά και opinion leadres, κατά την έννοια του marketing, σίγουρα θα ήταν το ανέκδοτο της χρονιάς!

Η σκέψη και η εντολή να εμπνευστείς ένα εξώφυλλο που να δένει επετειακά το χθες και το σήμερα , όχι οποιουδήποτε εντύπου αλλά ενός εντύπου “δημοσιογραφικό σύμβολο” για μένα, σίγουρα δεν είναι η ευκολότερη δουλειά.  Από τη μία,  η  ιστορική χρονική συγκυρία , ο εορτασμός 200 χρόνων του 1821, εν μέσω σκληρών γεγονότων με την πανδημία , την οικονομία αλλά και την απόγνωση του κόσμου να ζορίζουν αφόρητα τη χώρα μας, και όχι μόνον,  από την άλλη, πολιτικοί και ισχυροί επιχειρηματίες να φαίνεται σαν να θέλουν με κάθε τρόπο να  “εκμεταλλευτούν”  μέρος της εθνικής μας ιστορίας και στη μέση ο διευθυντής που οφείλει να εκτελέσει τις εντολές άνωθεν. Πώς λοιπόν τα συνδυάζεις όλα αυτά προκειμένου να βγάλεις ένα αποτέλεσμα που θα είναι και όλοι ευχαριστημένοι και θα κάνεις τη διαφορά;

Ευκολάκι! Αν μάλιστα προέρχεσαι από το καλλιτεχνικό-κοσμικό-lifestyle ρεπορτάζ, όπως συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση η λύση είναι μία:  “Λαμπερά πρόσωπα” του σήμερα , “παραδοσιακές ντιζαινάτες φορεσιές”, του χθες , λίγο γκλίτερ,  λίγο φως παραπάνω κι έτοιμο το ¨δημιούργημα”: Ένα εξώφυλλο – “μίξερ ”  το οποίο προφανώς θα έκλεβε άνετα και αβίαστα τη δόξα ενός σατυρικού εντύπου,  που μέσα στον κάδο του ρίξαμε πολιτικούς αρχηγούς κρατών και επιχειρηματίες… ντυμένους με παραδοσιακές στολές, και με επεξηγηματικό τίτλο: “Οι διεθνείς προβολείς στρέφονται στην Ελλάδα”! Φαντάζομαι ότι και ο κ. Πούτιν, και ο κ. Τζόνσον , και ο κ. Μακρόν, και σίγουρα ο κ. Μπάιντεν  – ο οποίος είναι φανατικός και δηλωμένος φιλέλληνας-  θα είχαν πολλές φορές σκεφτεί ότι έστω μία φορά στη ζωή τους θα ήθελαν να ενδυθούν την τιμημένη φουστανέλα,  και να… που το σύμπαν τους άκουσε! Οι μόνοι πραγματικά χαρούμενοι λογικά θα πρέπει να είναι ο κ. Μητσοτάκης και η κ. Αγγελοπούλου…

Ένα έχω να σας πω.  Έβλεπα το θέμα αυτό να παίζει και να γίνεται viral στα social media #βημαγκαζινο και πίστευα ότι ήταν πλάκα από τους Ράδιο Αρβύλα…

Εννοείται ότι το αφεντικό έδωσε εντολή να αποσυρθεί το συγκεκριμένο εξώφυλλο και όπως ακούγεται η κ. Σφέτσα ως υπεύθυνη του εντύπου, ανέλαβε όλη την ευθύνη… Αλλά τι να το κάνεις; Ό,τι γράφεις μένει. αγαπητοί μου!

Α ρε ΒΗΜΑγκαζίνο… για δες καιρό που διάλεξε η…  διευθύντρια να σε πάρει…


Η Χριστίνα Λαμπίρη είναι δημοσιογράφος με πολυετή προϋπηρεσία στο χώρο των περιοδικών, της τηλεόρασης αλλά και στου ραδιοφώνου. Έχει αγαπηθεί από το κοινό από τη πρώτη στιγμή που ανέλαβε να εκπροσωπήσει την μεσημεριανή ζώνη με ένα προφίλ δημοσιογραφικό που χαρακτηριζόταν εξαρχής από ήθος και υπευθυνότητα. Από τότε έχει υπηρετήσει επάξια ως παρουσιάστρια ζώνες ειδησεογραφίας , πρωινής ενημέρωσης , εκπομπές κοινωνικού περιεχομένου αλλά και ειδικές εκπομπές όπως Καλλιστεία, Τηλεμαραθώνιο αλλά και τα Τηλεοπτικά βραβεία του ΕΘΝΟΥΣ «ΠΡΟΣΩΠΑ 2008». Έχει κερδίσει 2 τηλεοπτικά βραβεία ως «αγαπημένη εκπομπή κοινού 2005» και «Βραβείο ειδικής εκπομπής 2008» για τον Τηλεμαραθώνιο που διοργανώθηκε για υποστήριξη και βοήθεια προς τους πυροπαθείς της Ηλείας , ενώ ήταν και δύο φορές υποψήφια στα ίδια βραβεία ως «αγαπημένη παρουσιάστρια κοινού εκτός ειδήσεων». Το 2012 αποφάσισε να διοχετεύσει όλη της το «είναι» στο δικό της ηλεκτρονικό δημιούργημα που δεν είναι άλλο από το The fun of Lifesharing.«To site αυτό έχει γίνει με αγάπη και μεράκι τόσο από εμένα όσο και από τους συνεργάτες μου όλους εσάς που θέλετε να ενημερώνεστε για θέματα υγείας,ομορφιάς,μόδας,ψυχολογίας, επικαιρότητας και όχι μόνο. Η ομάδα μας πρεσβεύει την χαρά του να μοιράζεσαι την γνώση και δεν είναι τυχαίο ποια άτομα μπήκαν στην οικογένεια του Τhe fun of Lifesharing. Το όραμα μας είναι η ομάδα αυτή να επεκταθεί και να εμπνευστεί από εσάς! Θέλουμε να γίνουμε η αγαπημένη σας παρέα το πρωί με καφέ, τις χαλαρές σας ώρες,το βράδυ πριν κοιμηθείτε,στο διάλειμμα σας στη δουλειά,η συντροφιά σας σε κάθε στιγμή σας».

INSTAGRAM FEED