Το χιούμορ ωφελεί σοβαρά την υγεία, όχι όμως και τα ψώνια εν μέσω πανδημίας
Στη φωτογραφία βλέπετε τη χιουμοριστική εκδοχή των ευφάνταστων χρηστών του διαδικτύου, για τον όρο click away.
Προσωπικά την βρίσκω, εκτός από πολύ χαριτωμένη και… up to the point – έτσι λέμε στο χωριό μου αυτό που είναι 100% μέσα στο θέμα, αυτό που έχει πιάσει όχι μόνο το νόημα αλλά και τον παλμό!
Ελπίζω ο κύριος Μπαμπινιώτης, τον οποίο θαυμάζω απεριόριστα και του οποίου τα συγγράμματα συμβουλεύομαι μέρα νύχτα, να έχει αρκετό χιούμορ ώστε να… μην θυμώσει, ούτε μ’ εκείνους, ούτε μαζί μου.
Το ίδιο ελπίζω και για τους Έλληνες ιστορικούς… Κανένας δεν διανοείται να προσβάλλει τη μνήμη του Λεωνίδα, ή να υποβαθμίσει στο ελάχιστο την ηρωϊκή του ρήση: “Μολών λαβέ”!
Αλλά πόλεμο έχουμε -το ακούσαμε από πολλά επίσημα χείλη-, άρα εύλογος ο συνειρμός!
Όμως εσείς αξιότιμοι καταστηματάρχες , που αν δεν πουλήσετε πώς θα ζήσετε, και εσείς ασυγκράτητοι καταναλωτές, που “μολόντες και μολούσαι λαμβάνετε”, έχετε συνειδητοποιήσει πόσο πολύ εξυπηρετείτε τον σκοπό του κοινού μας εχθρού;
Για να μην αναφερθώ στις σκηνές απείρου γελοιότητας, που προκαλείτε.
Μα καλά… Κανείς δεν σκέφτηκε να βάλει μερικά παραβάν έξω από τα καταστήματα;
Δεν νομίζω να απαγορεύονται…