close
FITNESS

Βαριέστε τη γυμναστική; 6 tips θα σας βοηθήσουν να την αγαπήσετε!

Αν και είστε πεπεισμένες για τα ευεργετικά οφέλη της γυμναστικής στην υγεία και τη σιλουέτα σας , την βαριέστε όσο τίποτα άλλο στον κόσμο, και προσπαθείτε με χίλιες δυο δικαιολογίες να την αποφύγετε. Όμως αν πραγματικά αγαπάτε τον εαυτό σας, μην του το κάνετε αυτό! Μην του στερείτε τη γυμναστική!

Αποδεχτείτε την έστω και σαν ένα ακόμα αναγκαίο… κακό στη ζωή σας.  Σαν μια ακόμα υποχρέωση σας. Και εντάξτε τη στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά σας. Σας διαβεβαιώνουμε ότι εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, πριν βάλουν στη ζωή τους τη γυμναστική, ένιωθαν ακριβώς όπως εσείς. Όμως όταν άρχισαν να γυμνάζονται και να νιώθουν πολύ καλύτερα μέσα στο σώμα τους, κι επιπλέον πολύ πιο ευδιάθετοι,  έπαψαν να την θεωρούν αναγκαίο κακό, και πηγαίνουν με πολλή χαρά στο γυμναστήριο.

Τα 5 tips που σας δίνουμε παρακάτω πολλούς βοήθησαν να εξοικειωθούν πιο εύκολα και πιο γρήγορα με τη γυμναστική . Δοκιμάστε τα και… δεν θα χάσετε!

1. Θέστε μικρούς στόχους

Επιλέξτε για το χρονικό διάστημα ενός μήνα να πηγαίνετε στο γυμναστήριο ή να γυμνάζεστε στο σπίτι 1-2 φορές την εβδομάδα και όχι 3-4 που είναι το ιδανικό. Μην θέσετε δηλαδή τον μεγαλύτερο δυνατό στόχο γιατί όση καλή διάθεση και αν έχετε να τον επιτύχετε, μάλλον θα απογοητευτείτε. Τον επόμενο μήνα προσθέστε άλλη μια μέρα γυμναστικής στην εβδομάδα σας, και ούτω καθεξής μέχρι να φτάσετε στον τελικό σας στόχο.

2. Γυμναστείτε με μια φίλη σας

Παρέα με μια φίλη μας, ότι κάνουμε είναι πάντα πιο ευχάριστο. Γιατί όχι λοιπόν και γυμναστική; Η μία θα κινητοποιεί την άλλη, και οι δυο θα επωφεληθείτε τα μάλα! Πότε στο δικό σας σπίτι, πότε στο δικό της, πότε μαζί  στο γυμναστήριο, που θα πάει; Θα σας γίνει μια καλή συνήθεια!

3, Αγοράστε φόρμα γυμναστικής και αθλητικά παπούτσια

Εγκαινιάστε την καινούρια σας δραστηριότητα με μια όμορφη και μοντέρνα φόρμα γυμναστικής και αθλητικά παπούτσια. Σίγουρα θα σας βοηθήσουν να μπείτε καλύτερα στο… πνεύμα!

4. Κρατήστε ημερολόγιο της προόδου σας

Προσπαθήστε να σημειώνετε καθημερινά σε ένα τετράδιο τις δραστηριότητές σας, είτε διαθέτετε χρόνο για γυμναστική, είτε όχι. Με αυτόν τον τρόπο θα διαπιστώσετε με τα ίδια σας τα μάτια ότι ο μόνος που σας αποτρέπει από το να γυμνάζεστε είναι ο εαυτός σας και όχι ο φόρτος εργασίας ή άλλες υποχρεώσεις.

5. Αποφύγετε τη γυμναστική όταν έχετε ήδη ταλαιπωρηθεί σωματικά ή ψυχικά

Μετά από μία ασυνήθιστα κουραστική μέρα στη δουλειά σας, ή εξαιτίας κάποιου άλλου γεγονότος που σας έχει ταλαιπωρήσει σωματικά ή ψυχικά, δεν χρειάζεται να πιέσετε περισσότερο τον εαυτό σας κάνοντας κάτι που δεν το θέλετε πραγματικά.

Προσπαθήστε να συνδέσετε την εκγύμναση του σώματός σας με θετικές για την ψυχολογία σας δραστηριότητες – προγραμματίστε το γυμναστήριο μετά από μία βόλτα στα μαγαζιά, ή πριν από μία συνάντηση με μια φίλη σας.

6. Κάντε τη γυμναστική μέρος της ρουτίνας σας

Όπως ξέρετε ότι χρειάζεται να μαγειρέψετε όταν γυρίσετε το απόγευμα στο σπίτι από τη δουλειά – και δεν παραπονιέστε γι’ αυτό – έτσι πρέπει και η γυμναστική να γίνει κομμάτι της καθημερινότητάς σας για να μπορέσετε να είστε συνεπείς. Το μυστικό είναι να την εντάξετε σε συνδυασμό με μία άλλη δραστηριότητα που έτσι και αλλιώς κάνετε αρκετές φορές την εβδομάδα.

Αν, παραδείγματος χάριν, βγάζετε τον σκύλο σας βόλτα κάθε απόγευμα, μπορείτε να «εμπλουτίσετε» αυτή τη συνήθεια κάνοντας ταυτόχρονα τζόγκινγκ. Έτσι, μετά από λίγο καιρό, θα γίνει και αυτό συνήθεια και δεν θα χρειάζεται ούτε να το σκέφτεστε ως κάτι επίπονο, ούτε θα σας δυσαρεστεί ως διαδικασία.

 

 

 


INSTAGRAM FEED