close

Aντιγριπικό εμβόλιο και άσκηση, η καλύτερη άμυνα κατά των ιώσεων!

Μας αρέσει δεν μας αρέσει – εμένα πολύ μου αρέσει – ,  το φθινόπωρο είναι εδώ! Αλλάζουν τα χρώματα και τα αρώματα, αλλάζουν οι ασχολίες και τα ενδιαφέροντα μας, κάνουμε καινούρια όνειρα…

Προϋπόθεση όμως για να ζήσουμε τη νέα εποχή χαρούμενα και δημιουργικά,  είναι η καλή μας υγεία!

Και εν μέσω της ανίκητης, μέχρι στιγμής, ίωσης που απειλεί τους πάντες και παντού, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να εστιάσουμε στο πώς θα νικήσουμε τις υπόλοιπες.

Ευτυχώς το αντιγριπικό εμβόλιο είναι εδώ! Κι ευτυχώς επαρκεί για όλους! Ευπαθείς και μη.

Όμως δεν φτάνει ένα εμβόλιο για να μας προστατέψει! Πρέπει κι εμείς να φροντίσουμε τον εαυτό μας ενισχύοντας την άμυνά του ενάντια στις ιώσεις.

Για ενίσχυση λοιπόν του ανοσοποιητικού μας σύστηματος χρειάζεται:

  • Όσο γίνεται λιγότερο στρες και περισσότερη ξεκούραση.
  • Όσο γίνεται καλύτερος και περισσότερος ύπνος.
  • Όσο γίνεται πιο υγιεινή διατροφή – πολλά φρούτα και λαχανικά εποχής, δημητριακά ολικής άλεσης, λιγότερα λιπαρά, περισσότερα όσπρια, λιγότερο κρέας, περισσότερο ψάρι και θαλασσινά.
  • Όσο γίνεται περισσότερη προσωπική υγιεινή, καθαριότητα και αερισμός των εσωτερικών χώρων.
  • ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ!!!

Κι αν δεν σας πολυαρέσει η γυμναστική, ρίξτε το στο γρήγορο περπάτημα! Κάνει σχεδόν το ίδιο!

Η επιστήμη είναι σαφής: Η σωματική δραστηριότητα διεγείρει μακροπρόθεσμα τους αμυντικούς μηχανισμούς του οργανισμού μας και μειώνει τις πιθανότητες  ν΄ αρρωστήσουμε!

Σχετικές έρευνες αποκαλύπτουν ότι όσοι γυμνάζονται επί τουλάχιστον 45 λεπτά, 4 ή περισσότερες ημέρες την εβδομάδα, παίρνουν 25% έως 50% λιγότερες αναρρωτικές άδειες εξαιτίας των χειμερινών ιώσεων.

Κι αυτό γιατί με την άσκηση αυξάνεται η κυκλοφορία του αίματος και οξυγονώνεται καλύτερα ο οργανισμός μας, και όλοι γνωρίζουμε ότι αυτές οι δυο λειτουργίες είναι καθοριστικές για την εύρυθμη λειτουργία όλων των οργανικών συστημάτων- αναπνευστικό, καρδιαγγειακό, λεμφικό, κ.ά.

Τέλος, εάν προγραμματίζετε να κάνετε αντιγριπικό εμβόλιο, κάνετε προηγουμένως λίγη ήπια γυμναστική. Το ανοσοποιητικό σας θα ενισχυθεί ακόμα περισσότερο.

Να θυμάστε ότι η σωστή πρόληψη της υγείας αρχίζει από τη σωστή φροντίδα του σώματος και της ψυχής μας!

 

 


Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Κάϊρο. Από 11 χρονών ζει στην Ελλάδα. Είναι πτυχιούχος της Μαθηματικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, αλλά οι συγκυρίες και τα ενδιαφέροντά της -ξένες γλώσσες, ταξίδια, λογοτεχνία, τέχνες, επικοινωνία - την οδήγησαν στη δημοσιογραφία. Πάνω από 30 χρόνια εργάστηκε στον περιοδικό Τύπο, ως συντάκτρια, αρχισυντάκτρια και διευθύντρια σύνταξης και στην τηλεόραση ως αρχισυντάκτρια πολιτιστικών και ποικίλης ύλης μαγκαζίνο. Παράλληλα εργάστηκε ως υπεύθυνη του Γραφείου Τύπου στον Σύλλογο Φίλων Παιδιών με καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ» και στο «Ίδρυμα Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη» - μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς -, και συμμετείχε στη διοργάνωση ημερίδων, συνεδρίων και πολιτιστικών εκδηλώσεων. Το γράψιμο ήταν και παραμένει για κείνην η πιο δημιουργική της απασχόληση, το καλύτερό αντιστρές και η πιο διασκεδαστική της εκτόνωση.

INSTAGRAM FEED