close

Μικρά μυστικά για να κάψεις περισσότερες θερμίδες

Διακοπές τέλος.  Και μαζί με τις διακοπές, και ατασθαλίες τέλος. Μία λιχουδιά παραπάνω κι ένα ποτηράκι αλκοόλ ακόμα, και η ζυγαριά μας πήρε πάλι την …ανιούσα. Οκ. Κανένα πρόβλημα. Γι αυτό είμαστε εμείς εδώ.

Στο άρθρο που ακολουθεί , από την σελίδα της madame figaro, θα βρούμε tips για φτιάξουμε το σώμα που επιθυμούμε απλά και… πάνω από όλα με τρόπο υγιεινό.

«Οι θερμίδες που καταναλώνεις και αυτές που καις, είναι το κλειδί για να αποκτήσεις το σώμα που επιθυμείς.  Είναι πολύ απλό. Για να διατηρήσεις τα κιλά σου χρειάζεται να παίρνεις τόσες θερμίδες όσες ακριβώς καταναλώνεις. Εάν παίρνεις λιγότερες, θα χάνεις βάρος. Εάν παίρνεις περισσότερες, θα παίρνεις και κιλά. Εκτός κι αν προσθέσεις στην εξίσωση έναν ακόμα παράγοντα: την άσκηση. Αν προσλαμβάνεις τις ίδιες θερμίδες, αλλά αυξήσεις αυτές που καταναλώνεις, για παράδειγμα τρέχοντας τρεις φορές την εβδομάδα για μισή ώρα ή περπατώντας γρήγορα καθημερινά για 20 λεπτά, τότε θα χάσεις βάρος.

Πόσες θερμίδες χρειάζεσαι

Ο αριθμός αυτός ποικίλλει ανάλογα με το φύλο, την ηλικία, το βάρος και το επίπεδο δραστηριότητας. Μπορείς με μια εξέταση, τη μέτρηση του βασικού μεταβολισμού, που γίνεται σε εξειδικευμένα κέντρα διατροφής, να μάθεις πόσες ακριβώς θερμίδες χρειάζεσαι για να διατηρείς το βάρος σου – άρα πόσες πρέπει να μειώσεις για να χάσεις κιλά.

Tips από τη κλινική διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου για να καις περισσότερες θερμίδες:

Σε κάθε γεύμα να τρως υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη (αυγά, γάλα, τυρί, ψάρια, κρέας και πουλερικά).

Βάλε σε κάθε γεύμα σου τροφές με πολλές φυτικές ίνες και μειωμένα λιπαρά, όπως φρούτα, λαχανικά, όσπρια και ψωμί.

Απόφυγε να τρως ένα ή δύο μεγάλα γεύματα την ημέρα. Ο μεταβολισμός σου δουλεύει καλύτερα και καταναλώνεις περισσότερες θερμίδες όταν σπας τα γεύματά σου μέσα στη μέρα. Ιδανικά θεωρούνται τα 6 γεύματα: 3 κύρια και 3 ενδιάμεσα, εννοείται με μικρές ποσότητες. Προσπάθησε δηλαδή να τρως κάθε 2-3 ώρες.

Εάν θέλεις να χάσεις βάρος, μείωσε τις θερμίδες σταδιακά για να μην σοκαριστεί ο μεταβολισμός σου. Διαφορετικά, το σώμα σου θα λάβει το μήνυμα ότι κάτι ανησυχητικό συμβαίνει και θα αρχίσει να αποθηκεύει αντί να καίει θερμίδες. Αυτός είναι επίσης ένας από τους βασικούς λόγους που θα πρέπει να αποφεύγεις τα προγράμματα διατροφής με πολύ λίγες θερμίδες.

Θέλεις να καις θερμίδες ακόμη και την ώρα που βλέπεις την αγαπημένη σου σειρά ξαπλωμένη στον καναπέ; Αύξησε τον ενεργό μεταβολικό σου ιστό (έτσι λέγεται) βάζοντας στη ζωή σου τη γυμναστική με αντιστάσεις. Μετά την άσκηση, ο οργανισμός αρχίζει να αναπλάθει τους μυς που έχουν δουλέψει και “τραυματιστεί”, μια διαδικασία που για να μπει σε λειτουργία απαιτεί ενέργεια και καίει θερμίδες ακόμη κι όταν εσύ έχεις τελειώσει προ πολλού την προπόνησή σου.

Αυτή είναι η συμβουλή που δίνει στις διάσημες πελάτισσές του ο personal trainer Harley Pasternak: Βάλε στην προπόνησή σου ασκήσεις με αντίσταση, που όχι μόνο σμιλεύουν τους μυς, αλλά εκτοξεύουν τις καύσεις ακόμη και την ώρα που κοιμάσαι.

Πηγή:  https://www.madamefigaro.gr/omorfia—ygeia/soma-eyeksia/119102/tips-gia-na-kais-perissoteres-thermides  Ελένη Δασκαλάκη,

 


INSTAGRAM FEED