close

Το Πάσχα τελείωσε. Ετοιμάσου για το καλοκαίρι!

Το Πάσχα πέρασε. Τέλος οι διακοπές, τέλος και το αρνί, τα τσουρέκια και το κοκορέτσι! Η αλήθεια είναι πως το Πάσχα μας είναι μια εορταστική περίοδος η οποία δεν βοηθάει καθόλου οποιονδήποτε προσπαθεί να χάσει κάποια περιττά κιλά καθώς υπάρχουν πειρασμοί παντού και καθημερινά! Στην δουλειά να φέρνουν γλυκάκια, στο σπίτι να υπάρχουν σοκολατένια αυγά για τα παιδιά, στους γονείς να υπάρχουν φρεσκοφουρνισμένα κουλουράκια από την μαμά… Δεν μιλάω καν για το Πασχαλινό τραπέζι…!

Ας πάμε να δούμε 5 αλλαγές που μπορούμε να εφαρμόσουμε πάνω μας μέχρι το Καλοκαίρι ώστε να βοηθήσουμε τον δείκτη της ζυγαριάς να πέσει αργά και σταθερά.

  • Επαναφέρουμε των αριθμό των γευμάτων μας τουλάχιστον σε 6 .

Έτσι με πρωινό , δυο σνακ, μεσημεριανό, δυο απογευματινά και βραδινό και δεν νοιώθουμε έντονα το αίσθημα της πείνας αλλά και επιτυγχάνουμε την καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού μας.

  • Μήπως αυτές τις γιορτινές ημέρες ξεχάσαμε το νεράκι μας;

Ξαναθυμόμαστε πως οφείλουμε να παρέχουμε καθημερινή ενυδάτωση στον οργανισμό για αυτό τον λόγο χρειαζόμαστε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα. Για να υπολογίσουμε ακριβώς το νερό που χρειάζεται ο οργανισμός μας μπορούμε να κάνουμε μια απλή πράξη: Κιλά σώματος x 35 = ml νερού που χρειάζεται ο οργανισμός μας καθημερινά. Προτιμούμε να πίνουμε συχνά νερό, πράσινο τσάι ή οποιοδήποτε αγαπημένο μας βότανο χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Μπορούμε επίσης να δοκιμάσουμε το αγαπημένο μου νερό με λεμόνι ή να πειραματιστούμε με διάφορες γεύσεις φρούτων και μπαχαρικών!

  • Αποφεύγουμε τρόφιμα με αυξημένη περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες.

Αυτό σημαίνει ότι ξεχνάμε κουλουράκια, πάστες, μαγιονέζες, τσουρέκια, σοκολάτα γάλακτος, τυριά και αλλαντικά με πολλά λιπαρά, σάλτσες, αλκοολούχα ποτά και φυσικά τα αγαπημένα μας αναψυκτικά…! Προτιμούμε υγιεινές επιλογές σνακ όπως μια χούφτα με ξηρούς καρπούς, μπαστουνάκια λαχανικών με χούμους, τυρί χαμηλών λιπαρών με γαλοπούλα καπνιστή, ζελέ λάιτ ή ρυζογκοφρέτα με φρούτο.

  • Προσπαθούμε να μην τρώμε αργά το βράδυ και ειδικά πριν κοιμηθούμε.

Οι επιλογές των βραδινών μας καλό θα ήταν να περιοριστούν σε συνδυασμούς πρωτεΐνης ( αυγό, ψάρι, τόνος, κοτόπουλο, ψαρονέφρι, γαλοπούλα, τυρί) και λαχανικών κυρίως πράσινων. Το τελευταίο γεύμα της ημέρας ιδανικά πρέπει να πραγματοποιηθεί 2-3 ώρες πριν τον ύπνο. Εάν καθυστερήσετε να κοιμηθείτε αρκετά μετά το βραδινό σας μπορείτε να φάτε άλλο ένα μικρό σνακ πρωτεΐνης όπως ένα γιαούρτι ή ένα φλιτζάνι γάλα.

  • Εάν για οποιοδήποτε λόγο «χαλάσατε» την διατροφή σας και ξεφύγατε σε ένα γεύμα ( ή φάγατε απλώς αρκετά για βράδι) μπορείτε την επόμενη ημέρα να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης βασισμένο στα λαχανικά, τα φρούτα και τα γαλακτοκομικά !

 

Όποιο δρόμο και να έχουν πάρει τα κιλά σας , να θυμάστε πως ποτέ δεν είναι αργά να κάνουμε πράγματα για τον εαυτό μας και πως κάθε αλλαγή είναι σημαντική. Είτε μικρή είτε μεγάλη!

Πηγή:

https://efdiatrofin.gr/summerhereicome/

https://efdiatrofin.gr/

 


Η Εμμανουέλα Φωτεινού είναι Βιολόγος και αποφοίτησε από το τμήμα Θετικών Επιστημών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές συνεχίστηκαν στο Βιολογικό Αθήνας όπου απέκτησε με Άριστα τον τίτλο της κλινικής Βιοχημικού με εξειδίκευση στη Μοριακή Διαγνωστική. Η κατεύθυνση που εξειδικεύτηκε είναι αυτός της κλινικής βιοχημείας και της έρευνα στον καρκίνο. Παράλληλα ασχολήθηκε με την προληπτική Ιατρική βασισμένη στη διατροφή παίρνοντας πιστοποίηση από το University of California San Francisco. Η πρακτική εφαρμογή της ολιστικής προσέγγισης σε θέματα υγείας βασισμένα στη διατροφή συμπληρώθηκε με ιδιωτικό διετές πτυχίο για τη λήψη του τίτλου του Σύμβουλου Διατροφής. Είναι ιδιοκτήτρια από το 2014 του Πρότυπου Κέντρου Ευεξίας στο κέντρο της Αθήνας και παρέχει συμβουλές βελτίωσης της υγείας και της εικόνας μας βασισμένες σε αλλαγές της διατροφής μας που οδηγούν σε ορθότερη βιοχημεία του σώματος μας. Στο χώρο της παρέχονται συμβουλές για θέματα που αφορούν την οστεοπόρωση , τον πονοκέφαλος , τη μυϊκή ενδυνάμωση , το λεμφοίδημα ,την αντιγήρανση, την ενεργοποίηση του μεταβολισμού στη κλιμακτήριο , την τόνωση του ανοσοποιητικού, την απώλεια βάρους , την ενυδάτωση , την λεμφική αποσυμφόρηση , την ευεξία και την πνευματική τόνωση, την αποτοξίνωση και όχι μόνο. Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα συνεδρίων ως ομιλήτρια και έχει δημοσιεύσει σε διεθνή περιοδικά. Ασχολείται με την αρθρογράφηση σε ηλεκτρονικά περιοδικά με θέματα που αφορούν τη διατροφή και την υγεία . Εργάζεται επιπλέον ως σύμβουλος ευεξίας σε αθλητικούς ομίλους καθώς και σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης για την σωστή καθοδήγηση των νέων. Διοργανώνει πληθώρα βιωματικών εργαστηρίων για τη διαχείριση του φαγητού και έχει ένα ευρύ πλαίσιο συνεργατών για τη συμπληρωματική αντιμετώπιση ειδικών θεμάτων που αποτελείται από πολλές ειδικότητες όπως φυσικοθεραπευτή , ψυχολόγο , νοσηλευτή , αισθητικό κ.α.

INSTAGRAM FEED