close

Πώς να νικήσεις τη μελαγχολία του Σεπτέμβρη

Μέσα σου κάνει καλοκαίρι αλλά ο Σεπτέμβρης είναι εδώ.

Δεν κρύβεται πίσω από τη γωνία είναι εδώ και φέρνει μαζί του λίγη ματαίωση, πολύ θόρυβο, λίγη συννεφιά, τις βαλίτσες με τις αναμνήσεις από τις καλοκαιρινές σου διακοπές.

Φέρνει όμως και δυνατή νέα ενέργεια για δημιουργικά σχέδια,  στη δουλειά και νοικοκυριό στο σπίτι. Το πώς θα αντιμετωπίσεις τη μελαγχολία του Σεπτεμβρίου και το πώς θα προσαρμοστείς ομαλά είναι καθαρά θέμα οπτικής.

Ο Σεπτέμβρης είναι η Δευτέρα μετά τη Κυριακή .

Είναι η επιστροφή στη δουλειά στο σχολείο, στη πολυάσχολη ζωή.

Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει να θες να μην τελειώσει η Κυριακή, να μη θες να τελειώσουν οι διακοπές. Παρόλα αυτά υπάρχουν και πρακτικοί και εναλλακτικοί και φυσικοί τρόποι να νικήσεις τη μελαγχολία το του Φθινοπώρου.

Πρώτα από όλα

  1. Εστίασε στο εδώ και στο τώρα. Οι μέρες είναι ακόμα μεγάλες και ζεστές. Προλαβαίνεις ακόμα μερικά μπανάκια στη θάλασσα.
  2. Φέρε το καλοκαίρι στο σπίτι σου. Κάνε σιέστα στο μπαλκόνι με άναψε κεράκια άκου την αγαπημένη σου μουσική με ένα καλοκαιρινό δροσερό ποτό.
  3. Οργανώσου.
  4. Φτιάξε τις λίστες σου με τα σχέδιά σου. Βάλε συγκεκριμένες ημερομηνίες και μέρες που θες να τελειώσουν τα σχέδιά σου και προχώρησε στην υλοποίησή τους .Με αυτό τον τρόπο θα γλυτώσεις πολύ άγχος και χρόνο.

Για πολλούς από εμάς ο Σεπτέμβριος είναι σαν τον Ιανουάριο. Είναι ο κατάλληλος μήνας για τη δημιουργία νέων στόχων, είναι μια τέλεια στιγμή για να προγραμματίσεις τη προσωπική και την  επαγγελματική σου ζωή.

  1. Φρόντισε τον ύπνο σου

Ο καλός ύπνος είναι ο ιδανικός τρόπος για να περάσεις ομαλά από τη μια εποχή στην άλλη.

Πήγαινε στο κρεβάτι πριν τις 10:00 μ.μ. Η επαρκής ανάπαυση είναι απαραίτητη για τη συναισθηματική υγεία και ο ύπνος κατά τη διάρκεια της νύχτας δημιουργεί έναν βαθύ ύπνο που ξεκουράζει και πραγματικά αναζωογονεί το μυαλό και το σώμα.

  1. Ξύπνα, περπάτησε έξω με τον ήλιο και ανέπνευσε πολύ βαθιά. Η άσκηση αυξάνει τη καλή διάθεση και ενισχύει τις θετικές σκέψεις. Το περπάτημα στον ήλιο νωρίς το πρωί βοηθάει να ανοίξουν τα ενεργειακά κανάλια και να τονωθεί η γενική υγεία.
  2. Φρόντισε την υγεία του πεπτικού σου. Πιες άφθονο νερό το πρωί και καθ όλη τη διάρκεια της ημέρας για να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να αποτοξινωθεί.

 

  1. Φάε έξυπνα. Διάλεξε τρόφιμα φυσικά ακατέργαστα, που χωνεύονται πιο εύκολα και δημιουργούν το αίσθημα της πληρότητας και της ευδαιμονίας. Τα αμύγδαλα, η βρώμη, το γιαούρτι η μπανάνα η μαύρη σοκολάτα είναι κάποια από αυτά.
  2. Δοκίμασε να κάνεις ένα Αγιουβερδικό μασάζ κεφαλής με αιθέρια έλαια.

Το μασάζ έχει πολλά οφέλη: αυξάνει την κυκλοφορία, επιτρέπει την εκκαθάριση των τοξινών από τους ιστούς, αναζωογονεί το σώμα, χαλαρώνει το μυαλό και καταπραΰνει τα συναισθήματα. Η αίσθηση της αφής συνδέεται με τα συναισθήματα.

  1. Κάνε μια ήπια μορφή άσκησης όπως η γιόγκα, το περπάτημα, το κολύμπι.
  2. Πιες ροφήματα με θεραπευτικά βότανα

Το μελισσόχορτο , το άγριο τριαντάφυλλο, το πράσινο τσάι, το φασκόμηλο είναι μερικά από αυτά.

 

Πέρα από τους πρακτικούς τρόπους που έχεις στη διάθεσή σου για να το πάρεις χαλαρά με την επαναφορά στη καθημερινότητα και τη Φθινοπωρινή μελαγχολία υπάρχει πάντα και η φαντασία, η τέχνη, η ποίηση, ο έρωτας.

Άκου το αγαπημένο σου τραγούδι, διάβασε το αγαπημένο σου βιβλίο, δοκίμασε να ζωγραφίσεις, γράψε ένα στιχάκι σε όποιον σου δίνει έμπνευση. Ερωτεύσου… τη ζωή το καινούριο που έρχεται. Αγκάλιασε τη νεα εποχή. Τα Φθινοπωρινά blues εξάλλου είναι τα καλύτερα.

 

Με αγάπη και φως


Η Κατερίνα Σταθοπούλου είναι απόφοιτη της σχολής εναλλακτικών επιστημών Natural Health Science, στις ειδικότητες Σουηδικής Μάλαξης, Rejuvance και Λεμφικής Παροχέτευσης – drainage προσώπου σώματος. Έχει διδαχθεί Βασικές Τεχνικές α και β βαθμού ,Παραδοσιακού Ταιλανδέζικου Μασάζ-Ancient Thai Massage (Ε.Παπαθανασίου). Μέσα στα πλαίσια της επαγγελματικής τριβής και με τις αμοιβαίες ανταλλαγές γνώσεων με άλλους εξαιρετικούς συναδέλφους, δάσκαλους και συμμαθητές, διδάχθηκε Thai oil massage, Thai Foot massage, Indian Head massage, Facial Gua Sha. Γνωρίζει χαλαρωτικό μασάζ σώματος προσώπου, πιστοποίηση από το σεμιναριακό κέντρο Beauty & Style.Έχει Α βαθμό στην ενεργειακή θεραπεία Ρέικι (Α.Παπαδάτου) και έχει πιστοποιηθεί στους θεραπευτικούς κώδικες Healing Codes (Ann& Jack Stewart). Είναι απόφοιτη της ενεργειακής θεραπείας Silva method ( Π Μεταξάτος). Τον Οκτώβριο του 2016 ολοκλήρωσε το Βασικό Σεμινάριο Υπνοσκόπησης 37 ωρών (εισαγωγή στις βασικές αρχές της θεραπευτικής ύπνωσης και αναδρομής) με τον Νάσο Κομιανό. Τον Ιούνιο του 2017 ολοκλήρωσε σεμινάριο 60 ωρών Συναισθηματική Νοημοσύνη και Ενσυναίσθηση παρακολουθώντας μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Συνεχίζει την εκπαίδευσή της παρακολουθώντας το ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών ρεφλεξολογίας με δασκάλα την Άρτεμις Καρνέζη, στο universal training – κέντρο δια βίου μάθησης. Η προσέγγιση της στη μάλαξη είναι ολιστική,με κύριο γνώμονα τον άνθρωπο. Από το 2013 είναι ιδιοκτήτρια του κέντρου σωματικής και ψυχικής ευεξίας Alopi Living. Από το 2015, αρθρογραφεί σε διάφορα sites που αφορούν την σωματική και ψυχική υγεία αλλά και την ομορφιά. Έχει παρουσιάσει τη δουλειά της στη τηλεόραση, έχει δικό της κανάλι στο youtube και προσωπικό blog,στο διαδραστικό site της επιχείρησης της. Διδάσκει η ίδια Σουηδική μάλαξη, και διοργανώνει σεμινάρια και διαλέξεις σχετικές με το αντικείμενό της. Το μότο της είναι Rethink and Restart your Life Στόχος του ταξιδιού της, είναι μέσα από τη δουλειά της να αφήσει ένα μικρό αποτύπωμα αλλαγής σε αυτό το κόσμο.

  1. […] Σεπτέμβριος 9, 2018 […]

    Σεπτέμβριος 26, 2018

INSTAGRAM FEED