close
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

5+1 tips ενυδάτωσης!

Η καλή ενυδάτωση του οργανισμού αποτελεί σημαντικό παράγοντα υγείας, ευεξίας και ομορφιάς, κι επειδή το καλοκαίρι, λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας και της έκθεσης στις ηλιακές ακτίνες για αρκετές ώρες αποβάλετε πολλά υγρά μέσω της εφίδρωσης και των ούρων, κι έτσι ο κίνδυνος να αφυδατωθείτε είναι μεγάλος.

Προκειμένου λοιπόν να παραμείνετε καλά ενυδατωμένοι ολόκληρο το 24ωρο πρέπει να λάβετε τα μέτρα σας. Παρακάτω σας δίνουμε μερικά απλά και εύκολα tips ενυδάτωσης.

1. Σχεδιασμός: Ο καλύτερος τρόπος για να είστε σίγουροι πως έχετε αρκετό νερό μαζί σας, είναι πάντα να έχετε μαζί σας. Είτε είστε στη δουλειά σας είτε είστε έξω, να έχετε πάντα μαζί σας το προσωπικό σας μπουκαλάκι με νερό.

2. Ποικιλία: Τα smoothies, οι φυσικοί χυμοί και το κρύο τσάι είναι επίσης θρεπτικά και ενυδατικά, αν θεωρείτε πως το νερό είναι βαρετό. Υπάρχουν πολλοί φυσικοί χυμοί για να έχετε ποικιλία. Απλά φροντίστε να αποφεύγετε την προσθήκη ζάχαρης και προσοχή με την ποσότητα στην κατανάλωση των φρούτων, γιατί κι αυτά περιέχουν φρουκτόζη, ένα φυσικό σάκχαρο το οποίο χρειάζεται μέτρο ως προς την κατανάλωση.

3. Μην πίνετε μόνο νερό, βάλτε το και στο φαγητό σας: Υπάρχουν πολλά φρούτα και λαχανικά που περιέχουν μεγάλο ποσοστό νερού.
Αυτά είναι: Αγγούρι: 96,7%, Μαρούλι Iceberg: 95,6%, Σέλερι: 95,4%, Ραπανάκια: 95,3%, Ντομάτες: 94,5%, Πράσινες πιπεριές: 93,9%, Κουνουπίδι: 92,1%, Καρπούζι: 91,5%, Φράουλες: 91%, Μπρόκολο: 90,7%, Grape fruit: 90,5%, Πεπόνι: 90,2%.

4. Να θυμάστε πάντα τους ηλεκτρολύτες: Διάφορα αθλητικά ποτά παρέχουν μια εύκολη λύση σε αυτό το πρόβλημα. Όταν το κορμί ιδρώνει, δεν χάνει μόνο υγρά αλλά και ηλεκτρολύτες.

5. Ποιος δεν λατρεύει τις γρανίτες: Όλοι λατρεύουν τις γρανίτες και έχουν λόγο! Είναι δροσιστικές, γλυκές και περιορίζουν τη δίψα. Φτιάξτε λοιπόν σπιτικές γρανίτες με φρέσκα φρούτα κι αποφύγετε τις έτοιμες του εμπορίου, γιατί περιέχουν πολλά συντηρητικά και έξτρα ζάχαρη.

6. Υπενθυμίζετε στον εαυτό σας να πίνετε νερό: Βάλτε υπενθυμίσεις στο κινητό ή το ημερολόγιο σας αν είστε στο γραφείο κι όχι σε κάποια παραλία για να θυμάστε να πίνετε νερό!


Η Εμμανουέλα Φωτεινού είναι Βιολόγος και αποφοίτησε από το τμήμα Θετικών Επιστημών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές συνεχίστηκαν στο Βιολογικό Αθήνας όπου απέκτησε με Άριστα τον τίτλο της κλινικής Βιοχημικού με εξειδίκευση στη Μοριακή Διαγνωστική. Η κατεύθυνση που εξειδικεύτηκε είναι αυτός της κλινικής βιοχημείας και της έρευνα στον καρκίνο. Παράλληλα ασχολήθηκε με την προληπτική Ιατρική βασισμένη στη διατροφή παίρνοντας πιστοποίηση από το University of California San Francisco. Η πρακτική εφαρμογή της ολιστικής προσέγγισης σε θέματα υγείας βασισμένα στη διατροφή συμπληρώθηκε με ιδιωτικό διετές πτυχίο για τη λήψη του τίτλου του Σύμβουλου Διατροφής. Είναι ιδιοκτήτρια από το 2014 του Πρότυπου Κέντρου Ευεξίας στο κέντρο της Αθήνας και παρέχει συμβουλές βελτίωσης της υγείας και της εικόνας μας βασισμένες σε αλλαγές της διατροφής μας που οδηγούν σε ορθότερη βιοχημεία του σώματος μας. Στο χώρο της παρέχονται συμβουλές για θέματα που αφορούν την οστεοπόρωση , τον πονοκέφαλος , τη μυϊκή ενδυνάμωση , το λεμφοίδημα ,την αντιγήρανση, την ενεργοποίηση του μεταβολισμού στη κλιμακτήριο , την τόνωση του ανοσοποιητικού, την απώλεια βάρους , την ενυδάτωση , την λεμφική αποσυμφόρηση , την ευεξία και την πνευματική τόνωση, την αποτοξίνωση και όχι μόνο. Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα συνεδρίων ως ομιλήτρια και έχει δημοσιεύσει σε διεθνή περιοδικά. Ασχολείται με την αρθρογράφηση σε ηλεκτρονικά περιοδικά με θέματα που αφορούν τη διατροφή και την υγεία . Εργάζεται επιπλέον ως σύμβουλος ευεξίας σε αθλητικούς ομίλους καθώς και σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης για την σωστή καθοδήγηση των νέων. Διοργανώνει πληθώρα βιωματικών εργαστηρίων για τη διαχείριση του φαγητού και έχει ένα ευρύ πλαίσιο συνεργατών για τη συμπληρωματική αντιμετώπιση ειδικών θεμάτων που αποτελείται από πολλές ειδικότητες όπως φυσικοθεραπευτή , ψυχολόγο , νοσηλευτή , αισθητικό κ.α.

INSTAGRAM FEED