close
ΕΤΣΙ ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Μη γίνεστε μαϊντανός… Απλώς φάτε τον!

Μαϊντανός versus μαρουλιού: 1-12.  Με άλλα λόγια η θρεπτική αξία 1 φλυτζανιού μαϊντανού ισοδυναμεί με αυτην των 12 φλυτζανιών μαρουλιού.

Όπως αποκαλύπτουν πρόσφατες επιστημονικές έρευνες το μαρούλι, σε σύγκριση με άλλα πράσινα φυλλώδη λαχανικά που βάζουμε στις σαλάτες μας, όπως το σπανάκι, το λάχανο και η ρόκα, είναι πιο φτωχό σε θρεπτικά συστατικά.

Αυτός όμως που του «βάζει» κυριολεκτικά «τα γυαλιά» είναι ο μαϊντανός,  ο οποίος  είναι επίσης πλούσιος και σε πολλά άλλα πολύτιμα συστατικά.

Συγκεκριμένα μια σαλάτα που αποτελείται από μαϊντανό είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, C, K, φυλλικό οξύ, σίδηρο, μεγάλες ποσότητες αντιοξειδωτικών συστατικών καθώς και πολλών άλλων σπάνιων φυτοθρεπτικών συστατικών.

Ποτέ λοιπόν ξανά μην φύγετε από τη λαϊκή, τον μανάβη ή το σουπερ μάρκετ χωρίς μαϊντανό! Άλλωστε είναι τόσο γευστικός!

 


INSTAGRAM FEED