close

Υποδέξου την εμμηνόπαυση,αντιμετώπισε τα συμπτώματα της

Kαι φτάνει αυτή η στιγμή και όλα σου φταίνε, το φούσκωμα στην κοιλιά, τα νευρά σου, οι πόνοι στο σώμα, η αίσθηση της αφόρητης ζέστης και μετά το κρύο και άλλα καλά που με την εμμηνόπαυση σου χτυπάνε την πόρτα.

Κάθε γυναίκα αργά ή γρήγορα πολλές φορές φτάνει στην ηλικία όπου ξεκινά η εμμηνόπαυση, είναι η οριστική διακοπή της έμμηνου ρύσεως. Η περίοδος αυτή για μια γυναίκα είναι ιδιαίτερα δύσκολη καθώς συνοδεύεται από αλλαγές συναισθημάτων, εξάψεις, δυσκολία στον ύπνο, και κατά κύριο λόγο αύξηση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

Όλα αυτά τα αποτελέσματα δεν πρέπει να φοβίζουν καμία από τις γυναίκες καθώς με έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής (διατροφή και άσκηση) μπορούν να μειωθούν και γιατί όχι και να απαλειφθούν.

Ένας μοναδικός τρόπος να κυλήσετε με ισορροπημένο τρόπο στην κλιμακτήριο είναι να μην σταματήσετε ή απλώς να ξεκινήσετε την γυμναστική σας και την ενασχόληση σας με μια αθλητική δραστηριότητα.

Η ενεργοποίηση των μυϊκών σας ομάδων καθώς και η κινητοποίηση των αρθρώσεων σας, θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε διάφορους πόνους στο σώμα σας και να συντηρήσετε τα επίπεδα του λιπώδη ιστού σε φυσιολογικά επίπεδα και στη συνέχεια να τα μειώσετε. Ένα από τα πιο σημαντικά αποτελέσματα της συμμετοχής σας σε αθλητικές δραστηριότητες όμως είναι η έκρηξη συγκεκριμένων ορμονών στον οργανισμό μας (σεροτονίνης και ενδορφινών) οι οποίες σχετίζονται με την καλή διάθεση και βοηθούν σε μεγάλο ποσοστό την αντιμετώπιση των ψυχολογικών μεταπτώσεων.

Οπότε κυρίες μου, φορέστε τα χρωματιστά αθλητικά σας, προμηθευτείτε αντίστοιχα ακουστικά για την μουσική σας και ξεκινήστε με έναν ωραίο περίπατο σε ένα πάρκο, αναπνεύστε καθαρό αέρα και απολαύστε την φύση. Ακόμα μια μορφή άσκησης που θα σας ταίριαζε είναι και η μέθοδος pilates, αφού κρατά τους καρδιακούς παλμούς σε φυσιολογικά επίπεδα και σε ένα τμήμα αρχαρίων δεν θα δυσκολευτείτε να προσαρμοστείτε. Σε μια-με δύο εβδομάδες (με 3 φορές άσκησης την εβδομάδα) θα δείτε αποτελέσματα όχι μόνο στο σώμα σας αλλά και στην διάθεσή σας.

QUOTE OF THE DAY

«Α STRONG WOMAN LOOKS A CHALENGE IN THE EYE AND GIVES IT A WINK»

Κείμενο:  Παναγιώτα Βαβαρούτα, Γυμνάστρια

Πηγή:https://thehealthlab.gr/lifestyle/ypodeksou-tin-emminopausi-antimetvpise-ta-symptomata-tis

 


Η Χριστίνα Λαμπίρη είναι δημοσιογράφος με πολυετή προϋπηρεσία στο χώρο των περιοδικών, της τηλεόρασης αλλά και στου ραδιοφώνου. Έχει αγαπηθεί από το κοινό από τη πρώτη στιγμή που ανέλαβε να εκπροσωπήσει την μεσημεριανή ζώνη με ένα προφίλ δημοσιογραφικό που χαρακτηριζόταν εξαρχής από ήθος και υπευθυνότητα. Από τότε έχει υπηρετήσει επάξια ως παρουσιάστρια ζώνες ειδησεογραφίας , πρωινής ενημέρωσης , εκπομπές κοινωνικού περιεχομένου αλλά και ειδικές εκπομπές όπως Καλλιστεία, Τηλεμαραθώνιο αλλά και τα Τηλεοπτικά βραβεία του ΕΘΝΟΥΣ «ΠΡΟΣΩΠΑ 2008». Έχει κερδίσει 2 τηλεοπτικά βραβεία ως «αγαπημένη εκπομπή κοινού 2005» και «Βραβείο ειδικής εκπομπής 2008» για τον Τηλεμαραθώνιο που διοργανώθηκε για υποστήριξη και βοήθεια προς τους πυροπαθείς της Ηλείας , ενώ ήταν και δύο φορές υποψήφια στα ίδια βραβεία ως «αγαπημένη παρουσιάστρια κοινού εκτός ειδήσεων». Το 2012 αποφάσισε να διοχετεύσει όλη της το «είναι» στο δικό της ηλεκτρονικό δημιούργημα που δεν είναι άλλο από το The fun of Lifesharing.«To site αυτό έχει γίνει με αγάπη και μεράκι τόσο από εμένα όσο και από τους συνεργάτες μου όλους εσάς που θέλετε να ενημερώνεστε για θέματα υγείας,ομορφιάς,μόδας,ψυχολογίας, επικαιρότητας και όχι μόνο. Η ομάδα μας πρεσβεύει την χαρά του να μοιράζεσαι την γνώση και δεν είναι τυχαίο ποια άτομα μπήκαν στην οικογένεια του Τhe fun of Lifesharing. Το όραμα μας είναι η ομάδα αυτή να επεκταθεί και να εμπνευστεί από εσάς! Θέλουμε να γίνουμε η αγαπημένη σας παρέα το πρωί με καφέ, τις χαλαρές σας ώρες,το βράδυ πριν κοιμηθείτε,στο διάλειμμα σας στη δουλειά,η συντροφιά σας σε κάθε στιγμή σας».

INSTAGRAM FEED