close

Χώρισες και το έριξες στο φαΐ ; Πες όχι στο φαγητό για να βρεις γρήγορα τον εαυτό σου !

 

Πάμε να πούμε μικρά βηματάκια που όταν τα κάνεις τα αποτελέσματα τους θα είναι ενέσεις αυτοπεποίθησης!

Βήμα 1 :

Κόψε τη ζάχαρη!

Είσαι γλυκιά από μόνη σου, δεν χρειάζεσαι τη Nutella για να γλυκαθείς. Όση σοκολάτα και να φας δεν θα φύγει η πίκρα του χωρισμού. Πάρε τη ζάχαρη που χρειάζεσαι από τα φρούτα. Φτιάξε ένα smoothie με γάλα φυτικό και 1 φλ παγωμένα Berries θα πάρεις όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να φτιάξεις σεροτονίνη που είναι η ορμόνη της ευτυχίας ! Τα μούρα θα γίνουν ο καλύτερος σου σύμμαχος σε αυτό.

Βήμα 2 :

Κόψε τα λιπαρά!

Οι στεναχωρημένοι άνθρωποι τρώνε ζάχαρη αλλά οι νευρικοί και αγχωμένοι τρώνε  τραγανά σνακ λιπαρά με αλάτι . Αν λοιπόν τώρα που με διαβάζεις γλείφεις τα δάχτυλα σου από το αλάτι από τα πατατάκια είσαι σε πολύ κακό δρόμο. Το σώμα σου έχει απόλυτη ανάγκη τα λιπαρά για να ισορροπήσει! Αλλά τα καλά λιπαρά. Θες ωμέγα λιπαρά για λειτουργήσει καλά το νευρικό σου σύστημα και ο μεταβολισμός σου. Φάε  Sticks αγγούρι καρότο που έχουν ελάχιστες θερμίδες μαζί με μια χούφτα σπόρους και ξηρούς καρπούς για να πάρεις τα απαραίτητα λιπαρά σου.

Βήμα 3:

Πιες νερό!

Αν στον χωρισμό έχεις ανακαλύψει τον μικρό αλκοολικό σου εαυτό και πίνεις τη μια μαργαρίτα μετά την άλλη ή αν τα αναψυκτικά σε βοηθάνε να χωνέψεις την απιστία του πρώην μαζί βέβαια και με το ότι έχεις φάει , ήρθε η ώρα να ενυδατωθείς. Πιες νερό τόσο όσο έχει ανάγκη το σώμα σου. Χρειάζεσαι 8-12 ποτήρια νερό την ημέρα για να λειτουργήσεις καλά! Θα δεις πως το νερό θα σου δώσει πίσω τη λάμψη που σου στέρησε αυτό ο χωρισμός!

Βήμα 4:

Κοιμήσου !

Το να ξαπλώνεις με το μπλουζάκι του και να βλέπεις το ημερολόγιο ή τον Τιτανικό,  να φτάνει το ξημέρωμα έχοντας κλάψει τον «μακαρίτη» όλο το βράδυ και να κυκλοφορείς την επόμενη μέρα με γυαλιά για να κρύψεις τους κύκλους είναι μέγα λάθος, Θες ύπνο και ύπνο βαθύ και πολύωρο . Να κάνεις το λεγόμενο beauty sleep! Έτσι θα ισορροπήσουν και οι ορμόνες σου και το δέρμα σου. Η καλή ψυχολογία ξεκινάει από ένα ξεκούραστο σώμα.

Βήμα 5:

Ξύπνα τον μεταβολισμό σου!

Η ψυχή σου έφαγε γερό χαστούκι με τον χωρισμό, έπεσες στα πατώματα και έδωσες γερό χαστούκι στον μεταβολισμό σου. Φάε ανά 2-3 ώρες κάτι σωστό. Φάε πολλές σαλάτες να πάρεις τις βιταμίνες σου, φάε πρωτεΐνη να έχεις ενέργεια. Ξεκίνα περπάτημα και γυμναστική. Πιες πράσινο τσάι και βότανα να νιώσεις ευεξία. Σήκω από τον καναπέ και χόρεψε.

Ο κάθε χωρισμός πρέπει να μας δίνει ένα μάθημα. Το μάθημα που θα σου δώσει αυτός ο χωρισμός είναι να γεννηθεί μια νέα γυναίκα πολύ πιο όμορφη , πιο υγιής και πάνα από όλα πιο ευτυχισμένη! Φάε όσα σου είπα και άσε αυτόν να τον τρώνε οι τύψεις όταν σε δει πιο ανανεωμένη από ποτέ !

Πηγή: https://efdiatrofin.gr/5stepsafterbreakup/

Περισσότερα άρθρα:

https://efdiatrofin.gr/


Η Εμμανουέλα Φωτεινού είναι Βιολόγος και αποφοίτησε από το τμήμα Θετικών Επιστημών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές συνεχίστηκαν στο Βιολογικό Αθήνας όπου απέκτησε με Άριστα τον τίτλο της κλινικής Βιοχημικού με εξειδίκευση στη Μοριακή Διαγνωστική. Η κατεύθυνση που εξειδικεύτηκε είναι αυτός της κλινικής βιοχημείας και της έρευνα στον καρκίνο. Παράλληλα ασχολήθηκε με την προληπτική Ιατρική βασισμένη στη διατροφή παίρνοντας πιστοποίηση από το University of California San Francisco. Η πρακτική εφαρμογή της ολιστικής προσέγγισης σε θέματα υγείας βασισμένα στη διατροφή συμπληρώθηκε με ιδιωτικό διετές πτυχίο για τη λήψη του τίτλου του Σύμβουλου Διατροφής. Είναι ιδιοκτήτρια από το 2014 του Πρότυπου Κέντρου Ευεξίας στο κέντρο της Αθήνας και παρέχει συμβουλές βελτίωσης της υγείας και της εικόνας μας βασισμένες σε αλλαγές της διατροφής μας που οδηγούν σε ορθότερη βιοχημεία του σώματος μας. Στο χώρο της παρέχονται συμβουλές για θέματα που αφορούν την οστεοπόρωση , τον πονοκέφαλος , τη μυϊκή ενδυνάμωση , το λεμφοίδημα ,την αντιγήρανση, την ενεργοποίηση του μεταβολισμού στη κλιμακτήριο , την τόνωση του ανοσοποιητικού, την απώλεια βάρους , την ενυδάτωση , την λεμφική αποσυμφόρηση , την ευεξία και την πνευματική τόνωση, την αποτοξίνωση και όχι μόνο. Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα συνεδρίων ως ομιλήτρια και έχει δημοσιεύσει σε διεθνή περιοδικά. Ασχολείται με την αρθρογράφηση σε ηλεκτρονικά περιοδικά με θέματα που αφορούν τη διατροφή και την υγεία . Εργάζεται επιπλέον ως σύμβουλος ευεξίας σε αθλητικούς ομίλους καθώς και σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης για την σωστή καθοδήγηση των νέων. Διοργανώνει πληθώρα βιωματικών εργαστηρίων για τη διαχείριση του φαγητού και έχει ένα ευρύ πλαίσιο συνεργατών για τη συμπληρωματική αντιμετώπιση ειδικών θεμάτων που αποτελείται από πολλές ειδικότητες όπως φυσικοθεραπευτή , ψυχολόγο , νοσηλευτή , αισθητικό κ.α.

INSTAGRAM FEED