close
Ρώτα τον ειδικό: Εμμανουέλα Φωτεινού

Μία εύκολη δίαιτα

 

Καλησπέρα
Είμαι 63 κιλά και ύψος 1.65
Όλα τα χρόνια ήμουν 52 με 55 κιλά…
θέλω να επανέλθω μία εύκολη διαιτούλα;

 

1. Βάζουμε τα φρούτα και τα λαχανικά στο καθημερινό μας διαιτολόγιο (5 μερίδες).
2.Αποφεύγουμε την κατανάλωση πολλών υδατανθράκων (ψωμί, ρύζι, μακαρόνια) μέσα στην εβδομάδα.
3. Προτιμούμε για το βραδινό μας πρωτεΐνη με σαλάτα.
4. Δεν ξεχνάμε να πίνουμε νερό! Τουλάχιστον 2 λίτρα την ημέρα!
5.Απέφυγε την ζάχαρη και το αλάτι καθώς και τις επεξεργασμένες και συσκευασμένες τροφές.
6.Προσπάθησε να κάνεις 5-7 γεύματα την ημέρα βάζοντας σαν ενδιάμεσα σνακ λαχανικά (αγγούρια, καρότα), ξηρούς καρπούς και λεύκες πρωτεΐνες όπως γαλοπούλα, τυρί, αυγά, γάλα και γιαούρτι.
6. Εντάσσουμε την γυμναστική στην καθημερινότητα μας! Το λιγότερο 3 φορές άσκηση εβδομαδιαία!

Για ποιο εξιδανικευμένες πληροφορίες και συμβουλές επιλέγουμε πάντα την βοήθεια ενός ειδικού ώστε να διαμορφώσει ένα διαιτολογικό πρόγραμμα πάνω στα δικά μας ανθρωπομετρικά στοιχεία (ύψος, βάρος) και προτιμήσεις!


INSTAGRAM FEED