close
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

3 μήνες αρκούν για να αλλάξεις τη ζωή σου

Θέλεις να μάθεις πώς θα αλλάξεις τη ζωή σου σε τρεις μήνες; Η απάντηση είναι απλή και η τεχνική επίσης! Αρκεί να ξυπνήσεις μέσα σου τη δύναμη της επιλογής, μια δύναμη που όλοι έχουμε μέσα μας, αλλά λίγοι από μας την χρησιμοποιούν στο έπακρον. Όσον αφορά την τεχνική αυτής της αφύπνισης, που όπως θα δεις διαβάζοντας παρακάτω είναι εύκολη, αρκεί να την εφαρμόσεις σταθερά και αδιάλειπτα για ένα τρίμηνο.

Η βάση αυτής της άποψης βρίσκεται στην κοινή πλέον διαπίστωση της βιολογίας, της γενετικής και της ιατρικής που θεωρεί τον νου και το σώμα ως μια αδιαίρετη ενότητα, αφού έχει αποδειχτεί πως ό,τι συμβαίνει στο μυαλό μας καθρεφτίζεται στο σώμα μας και αντίστροφα.

Μόνο όταν ο νους και το σώμα λειτουργούν αρμονικά ο άνθρωπος μπορεί να νιώθει πλήρης, δυνατός και ευτυχισμένος. Και αυτή την αρμονική λειτουργία μπορεί να την πετύχει ο καθένας μας με τον ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ.

Το χρονικό διάστημα που απαιτείται γι’ αυτόν τον νέο προγραμματισμό είναι οι τρεις μήνες, και καθώς η επανάληψη είναι μήτηρ μαθήσεως,  στη διάρκεια αυτών των τριών μηνών, σταθερά και αδιάλειπτα σε καθημερινή βάση θα επαναλαμβάνεις τις οδηγίες που θα βρεις παρακάτω.

Η μέθοδος είναι δοκιμασμένη και λειτουργική για όλους.

Αρκεί να μην απογοητευτείς με το πρώτο στραβοπάτημα. Για παράδειγμα αν αποφασίσεις να διαλογίζεσαι 20 λεπτά ημερησίως και διαπιστώσεις ότι την τέταρτη μέρα μείωσες τον χρόνο,, και την πέμπτη ακόμα περισσότερο, μην σταματήσεις. Την έκτη επέμεινε στα 20 λεπτά.  Το κλειδί είναι το τρίμηνο! Είναι βέβαιο ότι αν επιμείνεις στην προσπάθεια σου για 90 συνεχείς ημέρες θα πετύχεις την εγκατάσταση της στάσης ζωής που επιθυμείς. Θα έχεις αφυπνίσει τη δύναμη να πραγματώνεις αυτό που θέλεις!

Επίλεξε τους στόχους σου και ξεκίνα.

 

ΣΤΟΧΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΥΓΕΙΑ.

Επειδή θέλω να έχω διαύγεια στο νου και γερό σώμα, βάζω καθημερινό πρόγραμμα να:

  • Αναγνωρίζω το καθημερινό άγχος και το διαχειρίζομαι καλύτερα, μολονότι έχω την τάση να με φορτώνω με πολλά.
  • Κοιμάμαι αρκετά κάθε βράδυ παρόλο που βρίσκω δικαιολογίες για το αντίθετο.
  • Τρώω μόνο υγιεινά.
  • Αφαιρώ τελείως από την διατροφή μου τις τοξίνες του fast food και του πρόχειρου snack μολονότι μου είναι η εύκολη λύση.
  • Έχω δραστηριότητες μέσα στη μέρα και κάθε μια ώρα σηκώνομαι και περπατάω (αν κάνω καθιστική εργασία).
  • Προσέχω τα σήματα δυσφορίας ή νωθρότητας από το σώμα μου και του παρέχω αυτό που ζητά χωρίς αναβολή ή αποφυγή.

ΣΤΟΧΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΜΟΥ ΥΓΕΙΑ.
Επειδή ανάμεσα στο να έχω δίκιο ή να είμαι ευτυχισμένη/ος επιλέγω την ευτυχία, βάζω καθημερινό πρόγραμμα να:

  • Ελέγχω τα τοξικά συναισθήματα του θυμού, του φόβου και της θλίψης.
  • Έχω συναισθηματική ισορροπία επιτρέποντάς μου να έχω περισσότερη αισιοδοξία στην καθημερινότητα.
  • Εκφράζω την ευγνωμοσύνη και την εκτίμησή μου στις αντίστοιχες περιστάσεις.
  • Εκδηλώνω τον καλύτερο εαυτό μου σε κάθε περίπτωση ακόμα κι αν υπάρχει ο πειρασμός της επίκρισης.
  • Αποσυμπιέζομαι με κάτι που συμβάλλει στην ανάπτυξή μου, αποφεύγοντας το “χάζεμα” στην τηλεόραση.
  • Ακούω μόνο ποιοτική μουσική.
  • Κάθε μέρα μαθαίνω κάτι, αυξάνοντας τις γνώσεις μου.

ΣΤΟΧΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΖΩΗ

Επειδή θέλω να έχω καθημερινή έμπνευση και δημιουργικότητα, βάζω καθημερινό πρόγραμμα να:

  • Δηλώνω από το πρωί που ξυπνάω ότι θέλω ΕΙΡΗΝΗ μέσα μου .
  • Διαβάζω μια παράγραφο ή πρόταση από κάτι που με εμπνέει, πριν ξεκινήσω την μέρα μου και την επαναλαμβάνω μέσα μου όλη την μέρα.
  • Διαλογίζομαι 20 λεπτά ακόμα κι αν απλά παρακολουθώ την αναπνοή μου.
  • Εξασκούμαι στο να ταυτίζομαι με κάτι μεγαλύτερο αντί με κάτι περιορισμένο.
  • Εξασκούμαι στο να κρατάω ανοιχτό το πνεύμα μου και νά έχω δεκτική καρδιά.

www.noosfera.gr/epanaprogrammatismos-tou-24orou-gia-oli-tin-chronia/


INSTAGRAM FEED