close

Pilates με ασφάλεια μετά τα 60!

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ραγδαία αύξηση του προσδόκιμου ζωής σε παγκόσμιο επίπεδο, με αποτέλεσμα ο πληθυσμός των ατόμων
της τρίτης ηλικίας να αποτελεί πλέον σημαντικό ποσοστό. Με βάση τις εκτιμήσεις των Ηνωμένων Εθνών σχετικά με την προοπτική εξέλιξης
του παγκόσμιου πληθυσμού από το 2010 έως το 2050, προβλέπεται αύξηση 188% στα άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών, 351% στα άτομα ηλικίας
άνω των 85 ετών και 1004% στα άτομα που θα ξεπερνούν τα 100 χρόνια. Συγκεκριμένα στην Ελλάδα τα άτομα ηλικίας άνω των 65 χρόνων
αποτελούν σήμερα ποσοστό πάνω από 20,7% του πληθυσμού, το 2030 προβλέπεται να αποτελούν το 30% ενώ το 2050 θα πλησιάσουν το 1/3 του
πληθυσμού.

Όμως «ου γαρ έρχεται μόνον»

Τα γηρατειά φέρνουν μαζί μια σειρά από σημαντικές αλλαγές τόσο σε σωματικό, ψυχολογικό αλλά και κοινωνικό επίπεδο. Ο σωματικός παράγοντας
είναι αυτός που παίζει τον σημαντικότερο λόγο καθώς προβλήματα κίνησης, το ρίσκο της πτώσης και φυσικά οι ασθένειες είναι οι λόγοι που απομακρύνουν
σταδιακά τα άτομα από τις χαρές της ζωής στερώντας τους ακόμα και την αίσθηση της ανεξαρτησίας τους.

Είναι λοιπόν πάρα πολύ σημαντική η αναζήτηση τρόπων και μεθόδων που θα διατηρήσουν ή θα αναπτύξουν την δύναμη του σώματος, την ισορροπία,
την ευλυγισία,την σωστή στάση και τα αντανακλαστικά τους, πάντα όμως με σεβασμό στις ιδιαίτερες ανάγκες και όρια του κάθε σώματος.

Το Pilates είναι η ιδανική μέθοδος εκγύμνασης για αυτήν την τόσο ευαίσθητη ομάδα του πληθυσμού ακόμα και αν δεν έχουν γυμναστεί ποτέ ξανά στη ζωή
τους. Η προσαρμογή της μεθόδου στις ιδιαιτερότητες κάθε ατόμου, ο έλεγχος της αναπνοής, η ποιότητα στην κίνηση και η σύνδεση του νου με το σώμα είναι
μερικά από αυτά που με ασφάλεια βοηθούν στην ανάπτυξη της γενικότερης υγείας, όσο φυσικά αυτό είναι δυνατό καθώς παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες.
Όσο πιο λειτουργικό και υγιές είναι το σώμα ενός ατόμου τόσο καλύτερη και η ψυχολογία του καθώς μπορεί να αυτοεξυπηρετείται, να δημιουργεί και να
απολαμβάνει τις χαρές της ζωής.

Μερικά από τα οφέλη του Pilates για τα άτομα τρίτης ηλικίας:

αυξάνει την σταθερότητα και την ισορροπία καθώς επικεντρώνεται πρωτίστως στην ενδυνάμωση των μυών που αποτελούν τον πυρήνα του σώματος

αλλά και στην ενδυνάμωση των ποδιών μέσα από ασκήσεις ελεγχόμενου εύρους κίνησης.

βοηθάει στην σωστή στάση του σώματος
μειώνει τους πόνους της μέσης, της πλάτης, του αυχένα κ.α.
προλαμβάνει την οστεοπόρωση
αυξάνει την ευλυγισία και την σταθερότητα των αρθρώσεων χωρίς να τις επιβαρύνει
αποθεραπεία μετά από εγχειρήσεις ( π.χ. αντικατάσταση ισχίου)
έλεγχος των κινήσεων μέσω της επίγνωσης του σώματος
βελτίωση της αναπνοής και της κυκλοφορίας του αίματος
αύξηση της αυτοεκτίμησης και της εμπιστοσύνης στον εαυτό

Αναζητήστε ένα στούντιο Pilates με εξειδικευμένους εκπαιδευτές ώστε να μπορέστε να λάβετε σωστά όλα αυτά τα σημαντικά οφέλη!

Υ.Γ. Χαίρομαι πολύ που τα τελευταία χρόνια όλο και πιο πολλά άτομα μεγαλύτερης ηλικίας έρχονται στο στούντιο αναζητώντας κάτι που
θα μπορέσει να τους κάνει να αισθανθούν καλύτερα και χαίρομαι ακόμα περισσότερο, από το χαμόγελο που ζωγραφίζεται στα πρόσωπα τους όταν
καταφέρνουν να κάνουν πράγματα που δεν μπορούσαν να φανταστούν οτι θα ξανάκαναν! Αυτό το χαμόγελο μαζί με τις τόσο σημαντικές συμβουλές
και ευχές τους είναι για εμένα είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή και ο λόγος που κάνω αυτήν την δουλειά! Τους ευχαριστώ που με βοηθούν να γίνομαι
καλύτερη δασκάλα αλλά και άνθρωπος.


Η Νατάσα Παπαμιχάλη γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Κορωπί Αττικής όπου από πολύ μικρή ηλικία ένιωσε την έλξη που ασκούσε πάνω της το τρίπτυχο ΣΩΜΑ-ΝΟΥΣ-ΠΝΕΥΜΑ. Προσπαθώντας να αδιαφορήσει σε αυτή της την κλίση περιπλανήθηκε σε διάφορα άλλα επαγγέλματα όπως Επαγγελματικό μακιγιάζ, lost & found department στην Aegean Airlines, υπεύθυνη καταστημάτων ένδυσης στην Μύκονο κ.α. χωρίς όμως κάτι απο αυτά να της δώσει την εσωτερική ικανοποίηση και πληρότητα που αναζητούσε. Το 2005 λοιπόν αποφάσισε να ακούσει την εσωτερική της φωνή και να ασχοληθεί με αυτό που πάντα την μάγευε, τον άνθρωπο. Διδάχτηκε την αυθεντική μέθοδο Pilates (mat+equipment) στο Κέντρο Ελευθέρων Σπουδών Studio Pilates Ευίτα Ηλιοπούλου και το 2006 πήρε το δίπλωμα της και προσλήφθηκε από την δασκάλα της. Μετά από ένα περίπου χρόνο συνεργασίας αποφάσισε να αφήσει τον χώρο που μαθήτευσε και να δημιουργήσει ως συνιδιοκτήτρια το studio Pure Pilates στην Παιανία φέρνοντας την μέθοδο πιο κοντά σε περιοχές που μέχρι τότε δεν είχαν εύκολη πρόσβαση σε κάτι τόσο εξειδικευμένο. Ακολούθησε πλήθος σεμιναρίων δίπλα σε παγκοσμίου φήμης εκπαιδευτές όπως: Rael Isacowitz, Richard Orbach, Brandon Gamble, Alan Herdman, Tracey Mallet, Elizabeth Larkam, Karen Clippinger e.t.c πάνω σε θέματα όπως: • Shoulder Rehabilitation • Pilates for Scoliosis • Prenatal and Postnatal Pilates • Pilates for old ages • Pilates for hip replacement-Knee surgery Καθώς η εμπειρία της και η ενασχόληση της με διαφορετικούς σωματότυπους διεύρυνε την οπτική της, άρχισε να παρατηρεί την ανάγκη του ανθρώπου για ανακούφιση από τον πόνο. Τον όποιο πόνο. Ξεκίνησε λοιπόν να παρακολουθεί σεμινάρια μάλαξης Ayurvedic massage (Full Body, Face, Head, Vasti Therapies), Thai massage, Thai Foot & Hand massage, Βεντούζες Moxa & Guasha και να εφαρμόζει τις τεχνικές αυτές στο Pure Pilates. Με την πεποίθηση ότι είμαστε πολύ παραπάνω από ένα σώμα και για την συμμετοχή του νου στον πόνο στράφηκε στις ενεργειακές θεραπείες και μελέτες όπως: • Reiki Master • Aura Healing & Energy Medicine • Ψυχοπνευματική ανάπτυξη των Ίνκα κ Ενεργειακή Ψυχολογία • Aura-Soma Consultant • Golden Heart Merkabah • NLP Amazing Teaching Skills • Διατροφή σύμφωνα με την Κινέζικη κ Ιπποκράτειο Ιατρική Βέβαιη πλέον για το τρίπτυχο ΣΩΜΑ-ΝΟΥΣ-ΠΝΕΥΜΑ, για το πόσο σημαντικό είναι να ανακαλύψει κάποιος τον αληθινό του εαυτό και να μην νιώθει ξεχωριστός από το ΟΛΟΝ στράφηκε στην Yoga παρακολουθώντας το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Δασκάλων Yoga 200 ωρών του Yoga House. Η προσέγγιση της λοιπόν όσον αφορά την διδασκαλία της είναι ολιστική, δουλεύει ξεχωριστά τις ιδιαιτερότητες του κάθε ατόμου αγκαλιάζοντας την μοναδικότητα του και δημιουργώντας ένα περιβάλλον ασφάλειας όπου μέσα σε αυτό ο κάθε ένας απλά...θα θυμηθεί

INSTAGRAM FEED