close
Ρώτα τον ειδικό: Εμμανουέλα Φωτεινού

Το βραδινό μου είναι συνήθως 8μ.μ. για να τρώω με την οικογένεια μου, αλλά κοιμάμαι μετά τις 12 και πεινάω ξανά. Τι κάνουμε; Κοιμάμαι και ας γουργουρίζει η κοιλιά μου ή τρώω κάτι;

Ασφαλώς και δεν πέφτουμε για ύπνο με στομάχι που «παίζει μουσική». Απλά τα γεύματα που είναι κατάλληλα προ-ύπνου καλό είναι ναι ΄ναι πρωτεϊνικά. Σου δίνω μερικές ιδέες:

1) στικς αγγούρι καρότο + τυρί κίτρινο ελαφρύ

2) 1φλιτζ. ζεστό γάλα με κανέλλα και χαμομήλι

3) 1 γιαούρτι με ½ κ.γλ. λιναρόσπορο

4) 3 ασπράδια + 1 αγγουράκι

5) 2-3 ρολάκια γαλοπούλα + τυρί

6) 3κ.σ. κότατζ με σέλερυ

Ενώ στη δουλειά τρώω αντί για σφολιάτες σαλάτες, δεν έχω χάσει καθόλου βάρος. Γιατί;

Σίγουρα εκτός από το βάρος σου έχεις κάνει μεγάλο δώρο στο σώμα σου γιατί έβγαλες τα τρανς λιπαρά της σφολιάτας και έβαλες βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες. Τώρα σκέψου μήπως η σαλάτα σου παχαίνει. Τα κρουτόν, η σως, η παρμεζάνα, η κρέμα βαλσάμικου, τα παξιμάδια, το καλαμπόκι, το μπέικον, το μέλι κι όλα αυτά έχουν θερμίδες. Άρα να επιλέγεις σαλάτα με 1 ή 2 από τα προηγούμενα, γιατί αν τα περιλαμβάνει όλα, μόνο light δεν θα ναι. Σαλάτα τύπου Καίσαρα μπορεί να φτάσει και τις 800 θερμίδες.


Η Εμμανουέλα Φωτεινού είναι Βιολόγος και αποφοίτησε από το τμήμα Θετικών Επιστημών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές συνεχίστηκαν στο Βιολογικό Αθήνας όπου απέκτησε με Άριστα τον τίτλο της κλινικής Βιοχημικού με εξειδίκευση στη Μοριακή Διαγνωστική. Η κατεύθυνση που εξειδικεύτηκε είναι αυτός της κλινικής βιοχημείας και της έρευνα στον καρκίνο. Παράλληλα ασχολήθηκε με την προληπτική Ιατρική βασισμένη στη διατροφή παίρνοντας πιστοποίηση από το University of California San Francisco. Η πρακτική εφαρμογή της ολιστικής προσέγγισης σε θέματα υγείας βασισμένα στη διατροφή συμπληρώθηκε με ιδιωτικό διετές πτυχίο για τη λήψη του τίτλου του Σύμβουλου Διατροφής. Είναι ιδιοκτήτρια από το 2014 του Πρότυπου Κέντρου Ευεξίας στο κέντρο της Αθήνας και παρέχει συμβουλές βελτίωσης της υγείας και της εικόνας μας βασισμένες σε αλλαγές της διατροφής μας που οδηγούν σε ορθότερη βιοχημεία του σώματος μας. Στο χώρο της παρέχονται συμβουλές για θέματα που αφορούν την οστεοπόρωση , τον πονοκέφαλος , τη μυϊκή ενδυνάμωση , το λεμφοίδημα ,την αντιγήρανση, την ενεργοποίηση του μεταβολισμού στη κλιμακτήριο , την τόνωση του ανοσοποιητικού, την απώλεια βάρους , την ενυδάτωση , την λεμφική αποσυμφόρηση , την ευεξία και την πνευματική τόνωση, την αποτοξίνωση και όχι μόνο. Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα συνεδρίων ως ομιλήτρια και έχει δημοσιεύσει σε διεθνή περιοδικά. Ασχολείται με την αρθρογράφηση σε ηλεκτρονικά περιοδικά με θέματα που αφορούν τη διατροφή και την υγεία . Εργάζεται επιπλέον ως σύμβουλος ευεξίας σε αθλητικούς ομίλους καθώς και σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης για την σωστή καθοδήγηση των νέων. Διοργανώνει πληθώρα βιωματικών εργαστηρίων για τη διαχείριση του φαγητού και έχει ένα ευρύ πλαίσιο συνεργατών για τη συμπληρωματική αντιμετώπιση ειδικών θεμάτων που αποτελείται από πολλές ειδικότητες όπως φυσικοθεραπευτή , ψυχολόγο , νοσηλευτή , αισθητικό κ.α.

INSTAGRAM FEED