7 χρυσοί κανόνες για να γυμναστείτε σωστά

Πέμπτη 05:30,08 Ιουνίου 2017
7 χρυσοί κανόνες για να γυμναστείτε σωστά

Αν έχετε πάρει την μεγάλη απόφαση να βάλετε το γυμναστήριο στην καθημερινότητά σας, τότε καλό είναι να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές από το mch-training.com για να πετύχετε τα αποτελέσματα που θέλετε.

1. Πρώτο βήμα η προθέρμανση

Είναι πολύ σημαντικό να προετοιμάσετε το σώμα σας για το απαιτητικό πρόγραμμα εκγύμνασης που θα ακολουθήσει. Γι' αυτό, φροντίστε να ξεκινήσετε την προπόνηση με τουλάχιστον 5-10 λεπτά αερόβιας άσκησης. Στόχος να βοηθήσετε την κυκλοφορία του αίματος, να αυξήσετε τη θερμοκρασία των μυών και να βελτιώσετε την αναπνοή σας, αυξάνοντας τον καρδιακό σας ρυθμό.

2. Μακριά από υπερβολές

Αν αγαπάτε την έκφραση «όσο περισσότερο, τόσο καλύτερα», οφείλετε να κάνετε μια εξαίρεση στην περίπτωση του γυμναστηρίου. Ιδιαίτερα αν είστε αρχάρια/ος, θα πρέπει να ξεκινήσετε με μια περίοδο μυϊκής προσαρμογής, προκειμένου το σώμα σας να εξοικειωθεί με τη σωστή τεχνική κάθε άσκησης, επιλέγοντας λίγα κιλά για αρχή. Σταδιακά, μπορείτε να αυξήσετε τη συχνότητα και την ένταση της προπόνησής σας, θέτοντας ένα νέο στόχο κάθε φορά.

3. Αν βαριέστε εύκολα, επιδιώξτε την ανανέωση

Αν βαριέστε εύκολα, ζητήστε από το γυμναστή που σας παρακολουθεί να σας ανανεώνει τακτικά το πρόγραμμα που ακολουθείτε, φροντίζοντας να ενσωματώνει καινούριες ασκήσεις κάθε φορά. Νέες λύσεις όπως τα kettlebells, η ελβετική μπάλα και ο ιμάντας ΤRΧ θα σας βοηθήσουν να ανανεώσετε την προπόνηση αλλά και την ψυχολογία σας.

4. Δώστε έμφαση στο πρωινό και το μετα-προπονητικό γεύμα

Ένα πλούσιο πρωινό είναι απαραίτητο για να σας εξασφαλίσει αντοχή, προκειμένου να ανταπεξέλθετε στις απαιτήσεις του γυμναστηρίου. Ταυτόχρονα, μετά το τέλος της προπόνησης, το σώμα σας έχει ανάγκη από συστατικά για την αναδόμηση των μυών, η οποία και εκφράζεται συνήθως με έντονο αίσθημα πείνας. Επιλέξτε ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες και πρωτεΐνες, για να αναπληρώσετε τη χαμένη ενέργεια.

5. Ενυδάτωση τώρα!

Όταν ασκείστε, το σώμα σας πρέπει να λαμβάνει αρκετό νερό ώστε να μην κινδυνεύετε από αφυδάτωση και κόπωση. Ένα μπουκαλάκι νερό θα πρέπει οπωσδήποτε να σας συνοδεύει στην προπόνησή σας.

6. Ντυθείτε σωστά

Επιλέξτε υφάσματα που απορροφούν τον ιδρώτα και τον απομακρύνουν από το δέρμα. Ιδανικά τα ελαφριά, βαμβακερά και χαλαρά ρούχα. Οι γυναίκες πρέπει επίσης να επιλέξουν ένα αθλητικό σουτιέν, για να εξασφαλίσουν σωστή στήριξη αλλά και άνεση στην προπόνησή τους.

7. Μην ξεχνάτε την αποθεραπεία

Όταν ολοκληρώνετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής, οι μύες «σφίγγουν» κι έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να τραυματιστούν. Γι' αυτό, στο τέλος κάθε προγράμματος ενσωματώστε 5 με 10 λεπτά διατάσεων, για να βοηθήσετε τους μυς σας να μαλακώσουν και να γίνουν πιο εύκαμπτοι, μειώνοντας έτσι και την πιθανότητα τραυματισμού.


Σόφη Παπαδάκη


ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

comments powered by Disqus
Σελίδα 1 από 19
Διαφήμιση

Διαφήμιση